2016年9月23日 星期五

童言童語

又一段時間沒有記錄低Little K的童言童語了,幾個月間她的表達能力又擴濶了不少,跟她對話絕對有驚喜呢 :P

好好記錄著跟她的對話,好讓將來讓她知道原來自己的思想曾經是這麼可愛的。



有一次,公公跟Little K 在談天,我聽到的對話如下:
公公: 係咪真架?? 你係唔係呃我架???
Little K: (語氣十分堅定的) 唔係!!!
我係自己呃自己!!!

之後我忍不住爆笑了 :P
我想因為她其實是完全不明白甚麼是"呃",所以才會這樣回答吧:P


有一段時間Little K 常常說: 你好衰呀!!!
即使我跟她說不要這樣跟別人說話但她仍然這樣說,
於是有一天當她跟我再說你好衰時我便回答:
你都唔想人地話你衰啦, 如果我話你衰你都唔會開心啦...

之後這個小人兒流著淚跟我說: 你唔可以話我衰架....因為我最鐘意既人係你....嗚嗚嗚...

接下來是....
有一個媽媽聽到後都忍不住流下眼淚 >.<
做媽媽的大多眼淺,尤其當聽到寶貝跟自己說最愛的人是自己時,眼淚真的會不自覺的流下來...不過淚流過後,我擁抱著這個小人兒跟她說: 不如下次你想話人衰時, 你試下改為講你好乖呀, 咁其他人都會好開心架 :D


最近Little K 有時候會跟Daddy 或是helper 姐姐說: 我對住你笑, 你又要對住我笑架, 就好似塊鏡咁 (之後便展示出她的招牌笑容) :D

為什麼她會這樣說???
哈哈...就是因為我跟她說的,事緣有時在街上別人望著她笑時,有時候她會跟我說: mummy, 有人笑我呀...我唔想人地笑我>.<
我就跟她說: 人地鐘意你先會同你笑,咁你又可以對返人地笑,就好似塊鏡咁,大家都開心 :D

之後她立即向我展示她燦爛的笑容,但轉過頭又會問我: 如果我嬲人地係咪又會對於我嬲呀??
我回答: 如果人地見到你唔開心,佢都會唔開心啦,所以我地成日都要開心做人:D

我沒有育兒心得,但相信父母除了給予無限愛之外,教導小朋友常感恩常知足和常快樂都是十分重要的事 :)

好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com




2 則留言:

  1. 真心覺得你教得好好,教到little k好乖,而且成日都笑面迎人,見到佢個陽光笑容,即時開心晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀妹豬媽, 其實Little K唔算乖, 佢係好活潑型既女仔, 仲有時會麻麻煩煩TIM, 不過佢真係好樂觀同知足, 我都要好努力去學習點好好去教佢, 我見你教妹豬就真係教得好好, 妹豬又斯文又有禮貌:D
      大家一齊加油!!

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com