2015年8月7日 星期五

Little K 2歲半啦!!! 之童言童語

Little K 2歲半啦!!!
但出blog這天都差不多是31個月了,哈哈

有接觸過Little K的朋友,有些會跟我說: Little K一點都不似只得2歲半
我以為是因為她外表成熟所以這樣說(真慘慘呢,2歲半已經外表成熟><)
但原來他/她們都不約而同的覺得她說話很多很清晰所以有這樣的感覺

其實我覺得都是的,Little K有時候真的令我覺得她不止2歲半
她說的話有時我也會來不及反應該怎樣應對呢



星期六的早上,當她見到我沒有換上班服時便會問我: mami, 你唔駛返工咩??
我說:今日唔駛
Little K會說: 我唔鐘意你返工呀,daddy go to work is ok.
哇哈哈 :P


有一次因為她亂放玩具,daddy 叫她收執好她卻不聽從
於是daddy便生氣,怎知Little K過一會兒後叫daddy幫她做某樣事情時
daddy忘了生氣這回事,Little K便說: 你唔係嬲我咩?
但要留意她不是故意說你生氣為什麼要幫我這種說話,而是她害怕daddy生她的氣
當然daddy便把握機會說出自己為什麼生氣啦
但同樣令我們反思原來我們所有語氣動作她都是記在心的。


乖的時候Little K是很sweet的,她會在睡覺時說: mami, 你攬住我啦
我又會說: 咁你都攬住我啦。
之後我們就會互相擁抱,每當這個時候,我心就會感動得很
好想留下這些時刻,因為長大後就未必會這麼親密了


Little K 在toilet 去poo poo時會叫我站在她附近, 之後說: mami, you stay here to look at me, ok?
當她poo 完後, 便說: mami, 你聽唔聽到我poo poo呀?? 我好叻呀, YEAH
之後又大笑一番, 哈哈哈


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

8 則留言:

  1. 相擁果度真係同感,不過廁所果part好溫馨得來好好笑,而家真係最開心。我見六歲果啲小妹妹已經唔覺可愛了。好唔捨得呢啲日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日咩都要我望住佢做呀...我想訓下都唔俾...hahahha, 我都好唔捨得>.<

      刪除
  2. LITTLE K好可愛好叻女,她的語言天份真的好高,句子,仲要中英都OK,叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀:)
      佢多數會句子講中或英, 但有時唔知個英文係咩果時就會夾雜一齊講=.=
      佢講野ok, 但係平衡力麻麻, 所以成日仆跌...hahah

      刪除
  3. Little K個包頭look好cute呀﹗佢哋真係唔覺唔覺就大,好多嘢你以為佢唔識唔明嘅嘢,佢哋都會記住喺心

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對自己呢個造型好有信心hahahha~
      係呀, 佢記住架..所以我要記住唔可以講d傷害性既說話呢~

      刪除
  4. 你地第時仲可以撓住手一齊行街街, 諗起都開心~~~

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com