2015年8月1日 星期六

新玩具入手 - dolphinbb.com 海豚寶寶

上星期六出席了位於銅鑼灣Time Square 的dolphinbb.com 海豚寶寶開幕party
平時很小買玩具給Little K 的我們看見很多益智的玩具都不禁心癢
回家後便忍不住要即刻拆開戰利品的小朋友


其實我和Daddy 都不太主張常常買玩具給小朋友的父母
我們主張小朋友應多出去戶外活動
但小朋友都總有在家的時候, 所以適常的書和玩具都是必需的


個人認為玩具的質素對於小朋友來說都是重要的
我說的不是要買很貴的玩具才是有質素
我很小買很貴的玩具給Little K 玩的
在買玩具給她時最先會留意它的質地和構造
例如毛公仔會留意會不會甩毛, 而木造玩具則會留意會不會刮手等等


dolphinbb.com 海豚寶寶 有很多不同種類的玩具及用品可供選擇
價錢我覺得以鋪頭位於Time Square 來說是很合理, 價位不算太高


Little K 正在玩最近大熱的Kinetic sand
這個Kinetic sand很容易可以造出不同的形狀造型
它的design 是只需要一個tray 便可以玩到, 而且沙粒不像真沙一樣難於清理
相反有點像紙黏土一樣有黏力可以輕易的從地上吸在一起
易於清理

而且還符合了美國同歐盟市場的安全標準, 完全可以放心讓小朋友玩


同場加映: Labmade 分子雪糕
真的非常非常的好吃
口感很豐富, 好像可以咬的雪糕般, Little K 自己一個吃了大半杯呢


吃完雪糕後再玩
小朋友們都被這些沙堆吸引著呢


跟好朋友一起玩, 兩個小朋友很可愛呢


另外最吸引Little K 的就是這套Doctor play set
 一回家便要拆來玩


I'm Doctor K
這幾天Little K 都問我: 你不舒服嗎???我幫你check check
我也樂得做她的病人, 好該我可以休息一會 :p


第二朝起床後又要玩
這次是小兔子生病了
Little K 說小兔子get fever, 要打針了
她更說: 不要怕, 我會輕力一點


晚上更帶了Kinetic sand 去朋友家跟bb 玩
bb 玩得很開心, 完全不怕接觸沙呢
其實Kinetic sand 的質感都很似真沙的
很適合讓小bb或小朋友在下雨天時也可以在家中玩沙呢


dolphinbb facebook
https://www.facebook.com/dolphinbb.2012

 好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


8 則留言:

  1. 好好玩。。。可以係屋企玩沙都好開心喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, Little K 勁like, 成日叫我拎俾佢玩:p

      刪除
  2. 其實會唔會好污糟? 因為我都考慮過買比我個女玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 還好吧。我地屋企都有一套動力沙,記得同時買沙盤,可以避免d沙大面積灑在地上

      刪除
    2. 唔會太污糟呀:)
      因為如果跌左係地下都可以好容易咁將d沙黏返埋一齊架~

      刪除
  3. 其實會唔會好污糟? 因為我都考慮過買比我個女玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算好污糟, 因為佢好易黏埋一齊既, 不過打開報紙玩就會對自己好d...hahahah~

      刪除
  4. 其實會唔會好污糟? 因為我都考慮過買比我個女玩。

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com