2016年6月10日 星期五

幸好我擁有你

讀哲學的黃子華曾經說過: 如果不能夠肯定可以給予小朋友幸福的話,為什麼要帶他/ 她來這個世界??
這番說話,我感受很深,亦無奈地十分認同。
眼看眼前這個世界,有誰可以保證能給予小小人兒足夠的幸福快樂??



我連自己都不能確保快樂時,我又可以給予下一代甚麼呢?
這些都是我常常問自己的問題,快樂童年誰不想有,但是未必每個人都能夠幸運地擁有得到。
要一個怎樣的童年才可以幸福快樂呢?
每個人的定義都不同,我想小朋友最想要的就是一個簡單快樂的家吧。


記得有一次我在跟Little K聊天時問她: 你記唔記得你好細個時係媽咪個肚度架?
怎知她竟然說: 記得呀…
我驚訝地問: 記得? 咁你係我個肚入面做緊咩呀?
她從容地回答我: 我係入面喊呀。
我問: 點解喊既?
她望著我笑笑地回答: 因為我想出黎同媽咪抱抱…
之後便二話不說地擁抱了我。


3歲多的人兒,是真的記得在媽媽肚中的生活? 還是只是憑想像來回答媽媽呢?
這根本毫不重要。
你說: 如果沒有擁有你,我又怎可能有如此甜蜜的感覺和回憶呢?

話說回頭,20出頭的我曾經很確定自己不想要小孩,換來比我年長而又有小朋友的朋友一句: 哈哈,你將來一定會改變心態的!!!

到後來,遇上一個愛的人,建立了自己的家,想想也許跟愛的人有一個小朋友是件不錯的事。從來都相信每事都需要學習,感謝女兒讓我有機會學習做一個媽媽。沒錯,我到現在都不能確定我能給予甚麼的幸福給女兒,但我從她的笑臉,她的善良樂觀中看到她正正擁有著一個快樂的童年。
幸好我擁有你。


好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

6 則留言:

  1. 有咗小朋友之後,無論生活同心態都唔同咗,每次見到佢哋開心笑個樣,真係覺得自己好幸福:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我覺得自己個人成熟左好多, 睇既野角度同觀感都唔同左好多, 真心覺得有小朋友係件好幸福既事 :D

      刪除
  2. 其實小朋友要嘅幸福好簡單,只係大人加左自己唸法要畀「最好」先叫幸福,其實平淡都係幸福啫 :)
    Little K mama依篇好感性呀,估唔到咁鐘意小朋友嘅你之前冇唸住生小朋友呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我果時都幾堅持話唔生架, 我覺得人生好痛苦, 所以都覺得自己無能力照顧好小朋友...
      不過, 好彩最後改變左思想 :)

      刪除
  3. 我唸, 全心全意愛佢就已經係最好的 ^^
    LITTLE K 幸福呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 全心全意既愛同有質素既陪伴已經係最好, 蛇仔明同妹妹都係好幸福:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com