2016年2月13日 星期六

3y - 新年快樂!!!

Little K 一家祝大家新一年身體健康, 笑口常開, 平安喜樂 :)



本來都考慮好不好專登買一條賀年的裙子給Little K, 因為覺得只著得幾次, 但想著想著, 又覺得人生可能只會在小時候才會著上這些可愛的衣物就決定買了 :P

朋友說這條裙好像格格, 但daddy 卻說像是宮女 :P
哈哈哈

假期待抖足精神, 又要面對接踵而來的工作了, 加油

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們

kongtsangtsang@gmail.com 


10 則留言:

  1. 祝little K一家身體健康﹗心想事成﹗
    點睇都係格格啦,靚女到不得了﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾菲, 哈哈...係啦, 似格格, 邊似宮女, 我同老公講下先 :P

      刪除
  2. LITTLE K好靚女! 媽媽呢條裙係邊度買架,出年都想買返條俾木木呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝木木媽:)
      係北角D小店度買架, 細細聲同你講..$98蚊咋 :P
      好抵著 :D

      刪除
  3. 條裙真係好靚啊, 勁襯LITTLE K, 好可愛啊!!
    祝你地一家身體健康, 笑口常開!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝大爺媽:D
      我地都祝你地一家健康快樂, 日日都笑唔停:D

      刪除
  4. Little K好可愛呀,依條裙好襯佢好有朝氣。我覺得小朋友著新年衫先可愛,所以我都會買架 ^^
    新年祝Little K一家心想事成、健康快樂、笑口常開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Cathy :)
      係呀, 所以最後都有買到, 因為大個左就未必肯著:p
      我地都一齊要身體健康呀:D

      刪除
  5. 祝你一家身體健康、心想事成
    呢個好明顯係格格喇^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妹豬媽:D
      我都祝你地一家健康快樂, 笑口常開:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com