2015年10月3日 星期六

2.8y - Little K 的小小玩意

Little K 愈來愈大的時候, 我發覺她對玩具的需求愈來愈小
(其實會不會是mama你自己沒有買玩具給她呢??)

事實是我真的不知道該買甚麼玩具給她玩
電子的不想買
重覆的又不想買

所以造就了daddy 在某天設計了一些小玩意給她 :p

Little K 說想要小兔子
daddy 就用了布剪了小兔子的造型給她

不用我多說, 大家都看得出她很喜歡這個造型啦 :D



來一張moody 的


之後就換了另一個造型
有鬍鬚的Little K

當我叫她笑時
她跟我說: mami, 我笑不到
哈哈, 對哦, 真的笑不到

不過不笑更能顯出有鬍鬚的cool look
哇哈哈


Little K 也很喜歡貓咪的
所以她又要求daddy 給她來一個小貓咪的造型


害羞的小貓咪 :p


早2個月前, daddy 送了一間房子給Little K :P
香港遍金尺土, 能有自己房子真的不容易
Little K的房子雖小, 但她卻十分喜歡呢
還帶了自己最愛的BB一起住進去

小小的玩意不用金錢, 但卻有無限歡樂

多謝daddy 的創意, 帶給Little K 有多個快樂的時光 :)



下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com



14 則留言:

  1. 呢d DIY玩具仲好過買, Daddy好犀利呀~

    回覆刪除
  2. Little k papa真係好,會DIY咁多玩意畀little k,兔郎果幾幅相笑得好陽光呀,不過我最鐘意鬍鬚造型個反應,啲鬚頂住笑唔到XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係鐘意玩呢d架...hahha
      同埋事實係我地真係無咩買玩具俾Little K=.=
      因為唔知買咩好....

      刪除
  3. DADDY 送上一間只屬於LITTLE K 的屋子, 呢份禮物比玩具更特別更珍貴, 心意係買唔到的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 到大個左睇相都會記得daddy 幾鍚佢 :)

      刪除
  4. 很有創意,我家都是經常做手工的,廢物利用,有機會一齊分享,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀, 其實diy 玩具真係幾好, 可以令小朋友更有創意:)

      刪除
  5. 間屋好好呀,搵野加上顏色,一定仲靚呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Little K 之後已經為間屋上色了(其實係畫花, HAHAH)

      刪除
  6. 我都覺得到咗兩三歲好難買玩具,咁樣DIY好呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有同感呀???真係好難諗買咩...太易都唔會玩, 太難又唔識玩...................

      刪除
  7. Little K papa好有心機呀﹗我都一直物色緊個大紙盒來玩,但物色咗好耐都未遇啱...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地咁啱果時搬屋仲留左個係度先有得玩.......我記得燒腩仔都有好多DIY玩意架~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com