2015年10月8日 星期四

2.8y - N班中秋華服日

N班開學了差不多兩個月了,一直都未有時間寫開學blog

 不過就先想寫這個中秋華服日的blog :p

Little K讀的學校都算是多活動的,而且學校是強調家校合作
有很多親子活動是希望家長都可以一起做,這對我和daddy來說是件很好的事
因為我們都希望可以接觸Little K的校園生活多些, 能夠一起有更多的共同回憶

第一次的中秋華服日當然要參加啦
但其實不穿著華服都可便服回校的,沒有限制一定要穿華服回校
不過我見媽媽們share出來的照片,大多小朋友都有穿華服回校呢, 全部小朋友都很可愛很可愛

我自己都重覆看了小朋友的照片很多次呢 :p



其實有幾款造型都很可愛很想Little K穿上
但最後還是選擇了桃紅色的小旗袍
我覺得真的很適合她
而且她自己都很喜歡,一看見便問我: 呢條靚靚裙係咪我架??

在華服日當日更可帶燈籠回校,又可品嚐月餅
回家後Little K更可明確說出中秋節是吃月餅和月亮是很大很圓的

比起上年只懂吃月餅果然是懂得多了

哈哈


下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com




22 則留言:

  1. 著起華服嘅LITTLE K好靚靚呀~

    回覆刪除
  2. 穿華服的Little K好可愛!

    回覆刪除
  3. 我都覺得比小朋友著下特别服裝會開心D, 尤其是女孩子呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 同埋全部同學都一齊玩會勁開心 :)

      刪除
  4. 嘩,little k著起華服好靚呀

    回覆刪除
  5. 真係同媽媽一樣好靚靚呀。。。

    回覆刪除
  6. little 超可愛
    成個小model 咁呀

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com