2014年8月3日 星期日

18m2w - 自家影學生相 + 快圖美學生相


這天放假
心血來潮很想帶Little K 去影樓影學生相
但朋友介紹的那間回覆已full 了
要影就要等到9月中
這就是沒有準備的結果 =____=

看見很多mama 都在家中自家影學生相
而且效果都很不錯
印象中最近看了Amy mama 替小b影了很多不錯的學生相
於是便想自己試試看

哇哈哈
真的很不容易呢
現在的Little K 不會這麼輕易的乖乖坐著
除非出動了

餅餅

不過即使出動了餅餅都不是坐得太耐
影了十多張我都投降了
原本右上的我都很喜歡
但又好像笑得太厲害
不太似學生相
大家覺得呢



心想就要去做的Little K mama 又怎會放棄去影相
於是便帶了Little K 去快圖美影
幫Little K 影的那個哥哥超級好人
好好心機的替她影了共10張相
還給我們慢慢選擇

價錢比我想像中便宜
$48有8張相
加多$10多8張相
最重要是我覺得影得很不錯
很合我心意呢

還沒有影相的可以考慮一下快圖美呀 :)


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢




24 則留言:

  1. 嘩..嘩..嘩..多謝Little K mama誇獎呀, 我地都係試下影, 咁岩小b合作先影到1千零1張算係好架咋. XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你真係影得好好嘛, hehe~
      同埋最緊要係小b個樣本身又甜又可愛, mama你又捕捉得好~

      刪除
  2. 我都揀快圖美,估唔到都幾有心機

    回覆刪除
  3. 我覺得証件相係最難影得靚~~
    不過Little K呢張真係影得超可愛!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝emily:)
      其實坦白講我自己d証件相都係呆呆咁, 所以影完呢張有驚喜~

      刪除
  4. 好清純靚靚呢
    同埋好似爸爸呀~

    回覆刪除
  5. 呢張好好呀。!!學生相真係好難影㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks gen mami:)
      係呀, 我自己以前果d成舊飯咁架...hahahah

      刪除
  6. 影得好可愛,快圖美的確不錯。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. hehe, 多謝艾菲:)
      但我上次試過另一間閃光燈影到佢眼唔舒服, 呆左咁.....>.<

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com