2014年8月25日 星期一

18m1w - 與Anki 和小寶去寶品家玩

大家認得這四位寶貝嗎
分別是Anki, Little K, 寶品和小寶
哈哈哈
相識了一段時間
終於有機會聚頭了
(我說我們四個mama, 哈哈)

再忍不住要說一次
blog 的世界很奇妙
大家未必認識大家
但卻願意跟大家交心跟大家分享

跟這幾位mama 在yahoo blog 時期開始認識
巧合地寶品媽和小寶媽跟我其中一位好朋友是同學
而Anki 媽又跟我另一位好朋友是blog 友
你說世事是不是很奇妙呢

我覺得真的很有緣

這天我們去了寶品家玩
真的很很很開心
我跟寶品媽在街上相遇過
又跟小寶媽在澳門擦身而過
這天第一次見anki 媽
大家都好投契
不停的笑不停的談天

謝謝寶品媽的招待 :)


四個小寶貝被困了 
哈哈


認識我們的朋友都知道
Little K daddy 是很喜歡小朋友的
每次跟小朋友一起
他都玩得不亦樂乎
跟小朋友打成一片


這天4個小寶貝
大家都很可愛
玩具真的是一起玩才是最好玩的
我不介意小朋友爭玩具
只要不打架便可
我小時候便是跟弟弟爭玩具中成長的
(但我弟弟次次都讓我, 哈哈)


寶品這套廚房系列超讚
會發出煲水及煎牛扒聲音
又有很多配置
大家看看寶貝們玩得多投入


我買了個小小的芝士蛋糕跟大家分享
寶品媽安排了pancake 給寶貝們tea time
大家吃得很滋味
yummy


未去寶品媽家前
我還沒有想過要買車車給Little K
是完全沒有想起
但這天見到Little K 拿著車車玩得很開心時
我就想我應該要買一架車車給她玩
女孩子都可以喜歡車車的


Anki 很可愛乖巧
要拿起餐盤給我們食物


我跟Anki 媽都有一個女兒
而且在生bb前的想法都相似
慶幸大家都有一個可愛乖巧的寶貝
改變了我們的想法


哈哈
只有在看dvd 時寶貝們才會安靜的坐下
這天我們看巧虎
看得非常投入
乖乖呢

很慶幸認識到真心的blogger 朋友
當上mama 很世界真的改變很多
我們的話題不是扮靚買衫
而只是小朋友吃東西吃很怎樣
平時會去哪裡玩等等問題

謝謝大家真心分享
我們都很喜歡大家呢


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


Or email us:

kongtsangtsang@gmail.com

 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


10 則留言:

  1. 係呀, blog o既世界好amazing~ 可以令大家變左朋友~
    下次再一齊玩過~
    另外~ 多謝你幫我遮左個樣, hahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係玩得好開心~
      hehe, 咁啱張相你講緊野影得無咁好, 所以遮一遮:)

      刪除
  2. 果日真係超開心,無所不談,係真心好開心認識你們,你們又唔怕anki病小寶貝被傳染,超想快d再聚,而且睇住佢地搶玩具真係好攪笑,下次可以叫埋柑bb同柑媽~^o^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 再約丫, 一齊玩多d, 第時大個都可以做好朋友~~~~~~~~~真係好開心~

      刪除
  3. bloggers聚會真係好開心架, 見到時感覺好親切, 又可以進一步認識, 小朋友又可以一齊玩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有機會我都想見下水晶梨呢個可人兒呀:)

      刪除
  4. 佢哋全部差唔多大, 實在太啱玩!! 多D一齊玩就好喇!!!

    回覆刪除
  5. 差唔多年紀嘅bb 可以聚埋一齊玩好開心喎
    我都好高興認識一班blog 媽, 其實我做嘢成日都3分鐘熱度, 但估唔到自己可以堅持寫咗5年blog, 當中因為有你哋呢班blog 友仔, 好大嘅推動力, hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 其實有時真係有諗過唔寫, 但又好想keep 住記低寶貝既野, 同埋又好想同你地一直有交流, 希望我地都可以堅持住:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com