2014年8月19日 星期二

Little K 19個月啦 + 自己上廁所


又一個月了
這個月最大的驚喜是

登登登登

就是戒片片真的成功了
上次在18個月時我跟大家說過開始Train Little K 去potty vv 及poopoo


上個月開始時
Little K 懂得示意想vv 或poopoo 
但當我們說要帶她上potty 時她就拍手說yeah
而同時間也已經vv在褲仔中
不過我沒有心急
因為我只是想在夏天的時候試戒
我怕在冬天如果真的懶濕了褲仔會冷病

不過想不到短短一個月就可以完成這個對我來說的大任務
真的很高興

讓我跟大家分享小小貼士吧



起初我見blog 友kaman 說跟apple boy 戒片片時沒有買potty 
直接買了bb廁版
目的是不想在train 完去potty 時又要花時間train 去廁所上
所以一開始便用了bb廁版
我也跟了這個做法

但不知為何Little K 很抗拒坐上bb廁版上
每次都掙扎要離開
跟朋友傾談這個topic 時
已成功戒片的mama 跟我說不如先讓Little K 試試potty
於是我又去了永安買了potty 給她使用

起初只替她穿上底褲仔
但都未習慣坐上potty
很快的會走開
後期就叫姐姐每隔2小時就帶她坐坐potty
讓她先習慣一下
慢慢就可以在potty vv及poo

到現在更會自己示意要vv 或poo
懂得自己走到potty 
待我們替她除了褲仔後
便在potty 中vv 或poo
(不過暫時Little K 在睡覺或出街都會穿上片片的
因為始終剛剛開始
都不想太急進)

過程中即使Little K 有好多次都試過瀨尿尿
但我也跟她說不要緊
下次如果想去vv時便跟我們說
不停的要提自己有耐性去等待寶貝成長
鼓勵和讚賞是不可缺的

坦白說
我們真的真的真的很開心
開心除了是懂得自己上廁所外
更開心的是她已經學會表達自己的感覺
Little K 
mama so proud of u :)


語言能力方面
(藍色部份為新增)
人物類 : mama, daddy, grandma, grandpa, 舅父, 哥哥, 姐姐, 妹妹, Aunt bel
動作類: sit down, up, down, 食, 訓覺覺, walk, run, jump
動物類: cat, duck, dog, monkey, bird, fish, rabbit
食物類: apple, orange, baba (banana), corn, water, 豆豆, 湯, 包包, pear 
其他類: taxi, bus,  book, cheer, cup, thin, fat, 唔係呀, 係呀, shoes, 襪, 衫, 買野啦, chopsticks
身體類: hair, eyes, nose, teeth, head, chin, toe, tummy
 感覺類: yummy, hot, 痛痛, 靚靚, 玩丫, 睇丫,痕痕(因為最近被蚊咬>.<)
卡通類: 巧虎, cheeky, bb


數字
可以數到one to ten 和 1-10
字母
英文字母懂得a, b, c, d, e, f, g
顏色
Pink, Green, Red, Green, Blue
形狀
Star, Circle, Square


早晚都會刷牙
由半歲開始由我們替她刷
到1歲自己刷
當然有時掛著玩刷得不好要我們替她再刷
但不會抗拒刷牙

很喜歡洗澡
全因為喜歡玩水
我們會讓她帶幾樣可以在水中玩的小玩具跟她一起洗澡的
常常都玩到不肯出來
每當她不願放下玩具時
我們都要跟她說: 數10聲, 就要跟玩具bye bye 啦
每當數到10時
她就會依依不捨的跟玩具講bye bye
這是我在pg 學的
覺得頗有效


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢




19 則留言:

  1. 好叻呀,咁快potty train左!!!! proud of you too, little K

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. thanks emily :)
      我地又要約出黎見面啦~
      不如10月???

      刪除
  3. 好叻女呀!! 個個小朋友發展唔同, 只要佢肯坐就OK la!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝apple mama, 係呀, 不過都多謝你令我開始諗potty training :)

      刪除
  4. 好叻女啊, 柑b 在戎片方面完全未ready!
    沖涼我也是數10聲, 但佢次次都討價還價話: 玩多陣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係唔駛咁快戒都得既, 不過我怕黎緊冬天咁凍戒唔到先想佢快d學識:)
      柑b咁叻識討價還價啦??hahhaha, 醒目仔~

      刪除
  5. 好叻女呀, 未夠20個月就成功咗!!!!!!!!
    而且細細個己識咁多生字, 真係好叻叻

    回覆刪除
  6. 數十聲真係好work,我都係咁招呼燒腩仔
    little K真係好叻女呀,唔知係唔係女仔真係特別叻D成熟D呢,燒腩仔到宜家,poo poo完全無問題,都識講自己要VV,但就係未接受到喺廁所VV呀

    回覆刪除
  7. 叻女!
    1-10幾work架,有時我地只數1-3添!

    回覆刪除
  8. 我都要開始了,祝我成功。
    Little k真係聰明女

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com