2014年7月29日 星期二

Little K 18個月啦!!!

我的寶貝Little K 18個月啦
1歲半
意味著已經不再是一個小BB
是一個開始有自己思想
會懂得更多的小人兒



這天我特地為Little K 整了一個棉花糖千層啫喱蛋糕
(中間有兩層我用棉花糖溶了之後再溝啫喱粉和魚膠粉整的)
外表雖然不是十分好
但充滿著我對Little K 的愛和祝福


我給Little K 試吃了一口
她完全不喜歡吃甜的東西
哇哈哈
那一定沒有人跟我爭吃我最喜歡的甜品了


這個可愛的Little K
說話愈來愈多
連去健康院檢查時姑娘都說她說得很多很清晰
我想愛說話也是有遺傳的

語言能力方面
人物類 : mama, daddy, grandma, grandpa, 舅父, bel (姐姐的名字, 我們叫姐姐做aunt bel, 但Little K 還未懂Aunt 的發音, 所以只叫bel), 哥哥, 姐姐, 妹妹
動作類: sit down, up, down, 
動物類: cat, duck, dog, monkey, bird, fish, 
食物類: apple, orange, baba (banana), corn, water, 豆豆, 湯, 包包 
其他類: taxi, bus,  book, cheer, cup, thin, fat, 唔係呀, 係呀, shoes, 襪, 衫
身體類: hair, eyes, nose, teeth, head, chin, toe, 玩丫, 睇丫
 感覺類: yummy, hot, 痛痛, 靚靚
卡通類: 巧虎, cheeky, bb

認知能力(但不是所有都識發音)
食物類: Apple, Orange, Banana, Corn, Fish, Green Pepper, Tomato, Bread
動作類: Sit, Stand up, Walk, Run, Dance, Blow kiss, bye bye, Hi, Hello, Point, Clap your hands, Hi five, Open, Close, Thank you, Fly

數字
可以數到one, two, three, four, five
字母
英文字母懂得a, b, c
顏色
Pink, Green


吃方面中規中矩
有時候可以吃到一碗東西
但又時又不願吃很多
我採取的態度是不會強迫她吃
我覺得如果她覺得肚餓就自然會吃

很喜歡飲水, 蔬菜類和生果
暫時不喜歡吃甜的東西
除了我整的小甜芝士蛋糕會吃之外
其他甜品都不喜歡吃


Little K 每次去公園玩都很開心的
會很自動的跟著其他小朋友一起玩
而且每次都會主動的叫哥哥或是姐姐 (不知是撞中或是真的懂分辨, 她暫時是每次都說中的, 我想是撞中多, 哈哈)

大小肌肉發展尚算不錯
現在是學跑階段
見到其他小朋友跑又想跟著一起跑
但又未可以協調
真的很有趣
上落樓梯在一個月前還是不太好
但這個月多了去公園玩後便進步了
拍手拍手


對音樂跳舞十分有興趣
一聽到音樂便手舞足蹈
我想帶Little K 去玩玩跳舞班
大家有沒有介紹呢

戒片片方面
現在在家中除了睡覺時都不會著片片了
想讓她開始慢慢學習用potty
現在試了幾天
懂得說vv, poo poo
想當我們想帶她用potty 時
她就會拍手說yeah
之後就已經vv or poo poo在片片中=.=
完全沒有機會用過potty 
哈哈
不過我想都算是好開始了
起碼知道vv和poo poo是甚麼
我知道不能急的
慢慢來吧
我會耐心教導你的 :)

最後我想講講她的脾氣
Little K 有時會很忟的
沒有太多耐性
我們儘量都讓她學習忍耐
其實耐性和忍耐都是Little K mama 自己需要學的
所以我們一起努力吧 

期待跟Little K 有更多更多的新嘗試
一起加油


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


24 則留言:

  1. 18個月就戒到片片, little k 好叻呀
    佢望住媽媽嗰張相sweet 爆呢~
    歳半生日快樂呀

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks oiyee, 哎呀,我打左錯,係yeah左時已經vv or poo poo左係片片先啱呀=.=
      仲未識,哈哈

      刪除
  2. 歲半就識戒片, 真係好叻呀! 係咪女仔早熟d呢? 我個仔完全未明白~ 不過我估大大吓應該易d 戒, 明年n班開學前戒到就ok~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我打左錯,係yeah左時已經vv or poo poo左係片片先啱呀=.=
      仲未識,哈哈,我都諗住慢慢黎:)

      刪除
  3. 好可愛又叻女>識講咁多又肯戒片!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一仔媽:)
      哎呀,我打左錯,係yeah左時已經vv or poo poo左係片片先啱呀=.=
      仲未識,哈哈,我打算慢慢教:)

      刪除
  4. 我上次老公生日整比佢我果個衰左~~~HAHAHA~
    都係果句,little k 叻靚醒

    回覆刪除
  5. little k 講野同認知都好叻叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thank iris~~~
      可能女仔係呢個階段發展快d~
      包包都好叻叻呀~

      刪除
  6. 我想愛說話也是有遺傳的 <--唔止說話啦, 連樣靚都遺傳埋媽媽啦..兩個都好甜美啊~~~

    回覆刪除
  7. 個CAKE好靚AR~~~好少小朋友唔鐘意食甜野, 呢樣係好事:)

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 多謝小p mama, 係呀, 我都覺好事, hahah, 唔駛同我爭~

      刪除
  8. 好叻呀, N班interview一定冇問題啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望無問題呀....但你知小朋友既野, 希望一切順利~

      刪除
  9. 識講好多野呀,,,,下次同佢傾下計先 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah~juju同little k 終於都傾到計la~!!!!
      黎緊愈黎愈嘈~

      刪除
  10. 好有心思的啫喱蛋糕~~~

    回覆刪除
  11. little k 真係好可愛呀!!
    歲半人仔已經識講咁多野!!
    好叻呀!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, thanks kity:)
      可能因為我好多野講所以佢都係咁:p

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com