2014年8月30日 星期六

好動貪玩的Little K

之前分享Little K 18個月近況時都提及過Little K 現在很多時都不是吃很多東西 


原因當然是貪玩坐不定

Little K 是個很貪玩好動的小baby
如果在家的話還好
可以專心的吃東西
但在街外時就會顧著摸東摸西
看看這裏
望望那裏的

所以每逢假期她都是吃很小的 >.<



不過雖然她吃的不算多
但是她的肉肉是很結實的
嘻嘻
因為自從一歲後轉飲了ILLUMA
Little K 就一直都是個健康快樂的baby
雖然因為長大了人又拉長了
所以沒有了之前的baby fat
但就因為生長得很不錯所以是比起同齡的小朋友高大
而且肉肉都結實了不小 
所以常常被人誤會是一個2歲的小朋友


現在她每天會飲2-3次的ILLUMA
每次大約飲7安
Little K每朝早起身第一件事就會說: milk
真的是第一件事, 因為有時她眼都未睜大就會說 :P
可想而知她有多喜歡ILLUMA


下午tea time時我們又會把ILLUMA 溝在麥皮中給她吃
再加上水果
Little K 吃得津津有味的呢

上個月歲半時去健康院時姑娘更說Little K 一切發展和生長都很好
所以不用擔心吃固體食物不多
最重要是健康
而且姑娘說我和papa 都不是胖的人
所以Little K 不太胖是正常的
哇哈哈


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

8 則留言:

  1. 看著Little K的照片, 就能感受她在健康快樂地成長中
    時間過得很快啊, 我仍記得你寫轉開刀生佢戈篇blog..

    回覆刪除
    回覆
    1. c琪, 你好好記性呀:)
      時間真係好快好快, 如果唔睇返blog, 我好多野都唔記得la...

      刪除
  2. 我成日以為 little k 係c 文型呀,不過好動活潑都好,一樣可愛呢 ^^

    回覆刪除
  3. 我都覺anki一到假期就會食好少,煩死我,最想佢胖胖的,好彩2個都仲有肉地,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我鐘意肥bb呀..hahahhaha
      一放假掛住玩, 不過...其實我都係咁, 放假會食無定食, hahahha, 但又唔見我唔長肉喎~hahah~

      刪除
  4. 第一張相好有潛質去學芭蕾舞ar~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, Little K 真係好鐘意跳舞架, 黎緊我都想俾佢去玩下~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com