2014年1月12日 星期日

Little K 11個月啦!!!

Little K 11個月啦
這個愛笑的BB女轉眼間已經11個月

有7隻牙仔的Little K
已經由粥仔開始可以吃爛飯
吃東西的種類多了很多

有時間的話
我會給一些不同食材Little K 品嚐
最近更新增芝士在她的餐單中
可以變化更多呢

有興趣知道Little K 食譜朋友
可以去看看Yummy Yummy 系列



體重方面
大約維持在22lbs
最近很多人都說Little K 瘦了
因為高了
又因為郁動多了


吃方面
仍然是3奶2固1水果
有時候會給她面包或餅乾作為小食


動作仍然是只懂得扶著行
但爬得超級快
我想我要給她參加爬行比賽呢
哈哈


語言能力方面
懂得單字如mama, dad, duck, dog, hot, wa..wa..
當然不是很準確發音
但都知道她正在學習中 



上次講到指令方面有以下的發展

聽到clap your hands會拍手
聽到ears會用手掩著耳朵
知道tongue會手指指著舌頭
聽到byebye會將手一開一合
聽到point會將小手指伸出
聽到hi five會跟我們的手一起拍掌
當我們叫她給手上的東西給我們時
她會立即送上手上的東西
然後期待我們say thank you

今次新的指令有以下
聽到hot會發出si 的聲音代表熱
聽到hi 會跟我會揮手
聽到smile 會跟我們笑
更會he的一聲
我拍了movie
有機會放上來給大家看看




 好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢





16 則留言:

  1. Little k 好叻呀!! 我個囝乜都未識講, 淨係識講曳曳......=.="
    同埋唔鐘意比佢鐘意既野人, 一拎走佢就發脾氣....我都唔知點教好喇....>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係叻呀, 女仔係bb階段係學野快過男仔小小架, little k 都有脾氣, 唔鐘意人地拎佢既野, 要問佢俾, 佢諗下如果肯俾會自動俾你, 但如果唔係都會發脾氣....>.<
      慢慢黎, 加油呀~

      刪除
  2. 嘩, 好叻女wor , 識講咁多野同埋做咁多野~

    回覆刪除
  3. little k好叻女呀~咁快已經識做咁多指令!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妹豬媽, 妹豬仲叻叻, 希望佢地不停咁有進步~

      刪除
  4. 好叻女呀,平時點教佢架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾莉絲, 多謝你, 但佢唔係真係好叻咋...hahah其實我都係不停成日同佢講差唔多既野, 重覆重覆咁, 同埋我成日都同佢不停咁講野架...hahahhaha....

      刪除
  5. 很多人都說Little K 瘦了? 但佢手瓜仲係一節節, 依然肥美呀! :D~~

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakakakaka................因為佢之前係....好肥....hahhahha

      刪除
  6. 好快就一歲了, 小朋友真係大得好快....

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com