2014年1月8日 星期三

11m - Family photo @ Face (Part 2)

大家看完part 1的家庭照
再來看看Little K 的聖誕造型照吧

我覺得BB最好的一樣事情是
無論你為她/ 他怎樣打扮也好
都是很可愛的

長大後
或者再作這樣的打扮
已經不是這樣一回事了



這是當天的第二個造型
我很喜歡這套聖誕裝
但是Little K 可能比較高大
所以到第2個party 時已經不合穿
我要再買多一條聖誕裙給她在第二個party穿

常常一聽到音樂就會拍拍手的Little K


Little K 很喜歡玩樂器的玩具
拍拍
彈彈
跳跳


朋友們都跟我說為什麼Little K 常常伸舌頭出來
哈哈
我都不知道
可能是牙痕
又可能是因為她很喜歡玩口水





好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

12 則留言:

  1. Little K著咩都係咁可愛!!!
    呢個聖誕小女孩look勁cute!!!
    過埋農曆年後係時侯約你見見面啦^^

    回覆刪除
  2. LITTLE K 成日影相都咁好笑容! 真係好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. sue, 其實因為Little K 笑點好低架, 好易笑~

      刪除
  3. little k 成日笑,真係好鐘意佢個陽光笑容~點解我囡成日唔笑架~懶洋洋咁~我們幾時見好呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuki, 大家唔同style, anki 係浪漫少女feel bb黎~
      不如新年後搵日出黎la~

      刪除
  4. 無論咩造型, 都係咁可愛嘅﹗

    回覆刪除
  5. Little K個樣好大個。已經唔係bb女,係一個人見人愛的小女孩了!:P

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com