2017年2月20日 星期一

媽媽,不要上班好嗎?

每朝起床,當 Little K的眼睛都未曾睜開時便會問:媽咪,你今日駛唔駛返工呀?咁Daddy 呢?

如果我的答案是"不用"的話,她就會問:咁我地今日去邊呀?之後呢?再之後呢?咁去完呢度會再去邊架
直至我答到行程去到夜晚睡覺為止她才會不再問下去。
不過,她又會說: 未訓架,仲未講故事....講完故事先訓....




但如果我的答案是"要"的話,這小人兒就會扁扁咀的說:下,點解成日都要返工既?我好鐘意你架,你可唔可以唔好返工??

要數在職媽媽其中一樣最無奈的事情莫過於聽到寶貝問: 你可唔可以唔好返工??

心裏既不捨又內疚,但眼看從不等人的時間一分一秒地過時,只好趕快地跟寶貝說媽媽一定會在放工後盡快趕回家,而且媽媽已經遲到了,老闆是不喜歡遲到的員工,就等於你上學都要守時一樣(再望望錶時發覺又過了五分鐘>.<)。說罷,便親親面額說再見了。小小人兒心情好時便回答說: 好呀,今晚見。(還會加送一句 I love U)
但心情不好時便來一個痛哭慘情的樣子跟你說: 媽咪...我要媽咪呀....我好鐘意你, 我好掛住你架...嗚嗚的....

這個時候,到底要再回頭哄小寶貝還是理性的趕上班就因人而異了 :P

每天趕上班,趕工作,趕下班回家,生活就是趕趕趕,但是因為家中的那一個小小人兒,母親們即使多麼趕都好,都心甘情願每天營營役役回家開始第二份正職 - 當一個好媽媽。

寶貝,願你明白,願你體諒,媽媽也想每天跟你手牽手上學,媽媽也想全副心神都放在你身上。但是我們都有自己的責任,上學是你的責任,上班就是我的責任,願你明白你一直是我努力的原動力。媽媽在工作時也都很想念你,就像你想念著我一樣。

說實在,看見你可愛的樣子,其實媽媽也都很不捨得你去上班的 :P
我們一起努力吧 :)

好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們

kongtsangtsang@gmail.com 

6 則留言:

  1. 睇到眼濕濕...
    你完完全全, 一字不漏咁講中晒我心中說話
    我家蛇仔明同BABY K 一樣, 都係會每日問我同爸爸洗唔洗返工, 又係會問晒今日做乜, 又係會嗲我講故事, 又係會嗲我話好鍾意我好掛住我, 每次個心都又甜又戚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係又SWEET但又好無奈, 記得Little K出世第一年其實我真係好想辭職唔做自己湊, 但同返D有經驗既同事傾計後就打消左呢個想法...
      大家一齊加油呀:D

      刪除
  2. 媽媽同little K都要加油呀﹗好快就放工又好快又放假可以日對夜對啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係日日問住日日數...
      大家都加油呀:D

      刪除
  3. 相信Little K 會明白你的!! 加油呀!

    回覆刪除
  4. hi 我路過,見到呢篇,好有同感。共勉之~

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com