2017年2月4日 星期六

踏入4歲的童言童語

剛踏進4歲的Little K 想法愈來愈有趣,說出來的東西有時也讓我們笑開懷 :P

Poo Poo 的時候,Little K 總愛叫我到廁所門前跟她談談天或是玩小遊戲,但她卻不想我走入廁所內,因為她說: 我唔想臭親你呀, 同埋唔駛你幫我抺pat pat, 我唔想整污糟你d 衫, 因為你d 衫好靚, 你叫Daddy 入黎幫我pat pat 得架啦, 佢唔緊要架 :D

哇哈哈,我這個小寶貝真的很愛我呢 :P




每次放假的時候,Little K 就會問: 媽咪你今日駛唔駛返工?
我: 唔駛呀。
Little K: 咁Daddy 呢??
我: 都唔駛。
Little K: 咁我地今日去邊呀?? 之後呢?? 再之後呢??

好好珍惜你放假時期待跟我們出去玩的日子,因為長大了就是到我們期待你放假跟我們出街了 :)

每次當我指甲轉了新色或穿了新衣服時,這個小人兒就會立即說: 哇媽咪你好靚呀....件衫,係咪新買架??
但當衣服的顏色是黑色時她就會說: 媽咪我覺得你件衫今日有小小核突,不過唔緊要啦,你下次唔好著呢件就唔核突架啦 :)

很想跟你說,我們不能每天都保持著美美的外表,但是我們可以保持每天都擁有美美的內心 :)

新年時去行花市,Little K 說: 咁多人如果一陣間唔見左Daddy mummy 點算??
我: 你企係原位大聲叫唔見左Daddy Mummy 就會有警察黎幫你架啦。
(這時身旁有幾位警察哥哥姐姐走過聽到我們的對話)
Little K 說: 咁你拖實我啦, 我驚俾警察叔叔鬧你唔拖實我呀....
(這時候警察哥哥姐姐都笑了 :P)

我們一早都教了如果在路上不見了我們時應該怎樣做, 但最佳辦法還是乖乖的拖著我們的手吧 :)

有一晚在睡前故事前,Little K 竟然問我: 我係你肚入面時有無影相架?? 我想睇下幅相。

繼你說你記得在我肚中哭的記憶後,你竟然會知道你在我肚中時有拍過照 (超聲波)?!

Little K 最近很喜歡看多啦A夢,正當她說為什麼她沒有多啦A夢時,Daddy 就問你覺得技安點呀?? Little K 想了幾秒後問: 邊個係技安呀??

哈哈,改了名做胖虎啦Daddy,我記得曾經聽過人講: 當你覺得很多新東西都不認識時,又或是當你看一些年輕人做的事不對時,或者是因為你已經脫節了 :p

好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 




沒有留言:

張貼留言

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com