2015年4月9日 星期四

26m - 令Little K 快樂的簡易版早餐

自從Little K 2歲後
坦白說
放假時都沒有好像之前般常常煮東西給她
因為, 時間真的不夠, 每個星期六日都忙著去玩忙著去好好認識事物
(其實都很內疚的, 但我相信心靈的滿足有時候比肚子的滿足還重要)

不過這天我決定給Little K 一個小驚喜
用上漂亮的餐具, 簡單弄了一個簡易版早餐跟她一起分享



桌上放了她最愛吃的麥片, 本來她嚷著要吃的
但我說你要等mami 出來才可吃, 現在只可望著, 不可以自己拿來吃
我從廚房偷偷望了她幾次
她都只是把手放在包裝袋上, 沒有偷偷拿來吃

果然有用心聽我說的話, 很感動呢

一看見我把這碟早餐拿出來時
Little K 就嘩嘩聲了, 哈哈哈
小小人兒真是可愛, 答應你一有時間一定會弄些你喜歡的食物給你 :)

好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 



18 則留言:

  1. 你已經好好,我係未整過早餐俾南瓜仔同南瓜妹食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我貪得意嘛, haha
      同埋我覺得整野食好relax, 你要照顧2個實好忙tim 啦~

      刪除
  2. 哈哈....ME 2.....我都未整過早餐啊....哈哈XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 但你有整愛心餐俾你老公嘛, 都係另一種sweet :)

      刪除
  3. Little K 唔會偷食,真係好聽話,乖女!

    回覆刪除
  4. Little K 好似瘦左好多咁啊~

    回覆刪除
  5. 睇見都覺得吸引呀!我想問粟米片下邊果啲係咩呀?唔似牛奶,似杰杰地咁o既?
    Little K真係乖呀,畀左肚B見到有野食仲點會識等呀 =_=|

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝cathy :)
      係yogurt 黎架, 不過佢麻麻地, 我要另外再用奶加麥片俾佢食, 但我就勁鐘意:p
      我不停提佢話你要等mami 喎, 好唔好, mami 出黎一齊食, 唔好自己食呀, 知唔知, 隔一陣又提, 佢地識架, 肚b都一定知, 不過有食為食又好難忍既 :p 我自己都為食:p

      刪除
  6. 如果我有咁靚嘅早餐食都會好開心呀﹗
    同你一樣,好耐無好好整一餐畀個仔食,都係有少少內疚,但佢哋越大,D時間真係好唔夠用呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝艾菲:)
      其實真係好間唔時先整, 唉...無計, 始終佢地唔係唔識走黎走去, 你去整野食, 佢又會想跟住, 同埋好多時一起身就要趕住黎緊出門口.....所以你好叻架啦:)

      刪除
  7. hehe~ 漂亮的餐具係亮點
    偶然煮一次小朋友可能更開心嫁

    回覆刪除
    回覆
    1. 圓圓, 講到呢樣, 你係專家呀, 我成日好羡慕波哥同你老公, 每餐都賞心悅目:)

      刪除
  8. 太叻女,媽媽真好心機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝yuki :)
      yuki你都有好有心機呀...
      我好問唔時咋...

      刪除
  9. 見到都覺得好開心,你好有心思呀

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com