2015年4月5日 星期日

26m - <親子活動> 之Little K 整麵包

朋友問我是否沒有用麵包機了
因為說很久都沒有見我update 有沒有整新包
哈哈, 我當然沒有荒廢到麵包機啦 (人大了, 就學習到不想浪費)
只是轉了公司後, 二德惠已離我很遠
所以便買不到合心意的材料(其實是我自己懂得造的包很小, 哈哈)
而且每一天都很充實的過, 所以便將整包這個任務交由Helper 姐姐代勞

這天終於買了相關材料, 可以再跟Little K 一起整包了
YEAH!!!




現在的Little K 每樣事情都想自己做自己試
我媽媽說這方面Little K 跟我很相似 =.=
好吧, 你要試就即管試吧


很簡單的一個親子活動

做完後又可一起吃回製成品
從中又可教導她要好好珍惜食物


預先切好了高溶點的芝士


用麵包機搓好的麵團質地會很濕
所以我會加上麵粉令到麵團不會太黏手


切好麵團, 再將高溶點芝士平均放入去
非常容易的製法
Little K 在15個月大時已經參與過
所以對她來說沒有難度呢


登登
燕米芝士麵包出爐了

都說新鮮的麵包最好吃的
不經不覺可以吃上了兩塊



 好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


8 則留言:

  1. K 媽你真係好心機
    我部機荒廢咗好耐喇。。。
    遅啲又學你親子整麵包先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經無左好多心機啦 =.=
      因為無地方買材料, 不過我會keep住叫姐姐隔幾日整一次麥包做早餐 :p
      你又同蛇仔明一齊整下啦, 佢實好鐘意:)

      刪除
  2. 有little k 呢個小幫手, k 媽可以輕鬆d la

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahahhahah, 希望佢遲d真係會自己整俾我食:p

      刪除
  3. 回覆
    1. 你地果邊有無烘焙店??
      如果有買d放係屋企, 你見到有材料就會想整架啦 :p
      我多數去二德惠買~

      刪除
  4. 我都小整左好多,Anki好似都唔鐘意我啲包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為anki 太多好野食啦, 我覺得你d cookie or cake 都好吸引呀 :)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com