2015年3月12日 星期四

我的soak off gel 甲 Part IV

哈哈, 又到扮靚時間
現在我多數一個月去整甲一次
整開真的很難停下來呢 : P

按我回顧 - 我的soak off gel 甲 Part III

回顧 - 我的soak off gel 甲 Part II

按我回顧 - 我的soak off gel 甲

這個印上花紋上去, 好像Lace 一樣
我都頗喜歡


我未試過塗黑色甲油的
總覺得不太像我的style
不過一試不妨, 配上灰色感覺比較柔和


臨近新年時我整了紅色應一應節
哈哈


最近新整的這款色
相片看起來不太吸引
但我十分喜歡這隻色, 簡簡單單的



好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


4 則留言:

  1. 宜家燒腩仔大個咗,我都終於開始有閒情搽吓指甲油,想問吓你一個月整一次,D花其實keep唔keep到咁耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. keep到架, 個面唔會花, 不過如果留得太長就會唔太方便, 所以叫佢唔好留咁長指甲會好d :)

      刪除
  2. 我好驚指甲長,所以從來唔會處理D指甲,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 整開我先整, 因為我...一緊張就會咬指甲>.<

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com