2015年3月3日 星期二

25m - mini ME

有一天, 我mama whatsapp了右手邊的相片給我
之後我whatsapp了給朋友看
她就回了以下的相片給我

哇哈哈
真的很像樣呢


真的不能不讚頌造物者的神奇

世上竟有一個人跟小時候的我這麼相似
其實有些朋友會覺得Little K 似daddy
當然有些覺得似我啦

但當大家看見這張相片時
都忍不住覺得跟我簡直一模一樣
我弟弟每次見到Little K 都說怎麼跟我小時候一個模樣的???

感謝天父
讓我有幸見到童年時的自己 :)


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 




16 則留言:

  1. 真係好似呀,吾講以為兩個都係little K

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. hahah, 我細個我媽成日叫我擺post影相, 但我無叫little k 架, 佢自己擺架咋..hahhah~

      刪除
  3. 好似好似... 真係好似呀!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 多謝艾莉絲, 我覺得包包都好似你:) 一樣咁sweet咁靚~

      刪除
  5. 靚女,我細個好似男仔架,但Anki係同我細個餅咁架!好羨慕你細個咗靚女呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同anki 都好靚女喎, 唔似男仔呀, 好girly~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com