2015年3月29日 星期日

回顧 - 愉景灣之家庭樂

1月份的時候, 我們一家再加上我的父母去了香港愉景灣酒店渡過了悠閒和愉快的兩日一夜
這次是我們一家第二次去香港愉景灣酒店入住呢, 這裏真是個很舒適的地方
住在這裏的人都很友善和愛整潔
街道上都沒有垃圾和很寧靜
令人感覺很好

如果可以搬來這裏居住就好啦, 哈哈



這次是公司的福利, 所以可以入住
當我知道這間酒店是3間房, 而且每間都有獨立浴室和廁所時, 立即想到要跟我父母一起去享受一番


倘大的酒店房, 很適合一家大小居住


Little K 每間房都要去看看


Little K 說: Let's take a bath.


去到生保床, Little K 是會睡不著的
還會很enjoy 的不停說: 很舒服呀


望著這片海景, 我都差點舒服得睡著了


休息一輪後, 便和家人去閒逛一下


夜晚我們到了酒店的餐廳吃semi buffet, 還記得上次來吃是全buffet 的
這次semi buffet 的buffet 部份不錯, 但主菜部份就比較失色, 希望遲些會改善吧


吃到中途, 見到迪士尼那邊有煙花, 便跟Little K 出去看看, 雖是遠望, 但她都看得很開心


這兩天的行程雖短, 但卻有滿滿的歡樂

看見家人快樂, 正正就是我們做子女最開心的事
我mama 常常跟我說, 看見Little K, 就好像看見小時候的我一樣 :)

希望在不久的將來都可以有機會再一起去渡假吧


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

10 則留言:

  1. 我岩岩呢個星期都去左玩, 間酒店真係幾好, 你間房好大AR~~~

    回覆刪除
  2. 嘩,真係好大的房啊,要搵次去先,heehee^^

    回覆刪除
  3. 個酒店房大到好似間屋咁呀,仲有晒廚房咁!
    Little K好識擺pose呀,食餅餅都好似model咁企 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 間房好大, 我夢想緊如果有間咁大既屋可以俾小朋友玩到顛...:p

      刪除
  4. 愉景灣真係一個舒服既地方~空氣又好!
    酒店好大好正呀!可以優優閒閒家庭樂真開心

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 我好鐘意呀, 有時去下真係覺得好relax :)

      刪除
  5. 呢個suite好大,真係好舒服,但聽聞有些浴室冇得浸浴呢,你們今次有冇浸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明你講邊隻, 我1年前住過果隻可以浸浴架, 但今次呢間只有bathtub 浸, 差好遠呀, 之前果隻勁正架:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com