2014年3月26日 星期三

Little K 第一架三輪車 - iimo

在Little K 未出世時
Little K mama 己經決定要買iimo 三輪車給我的小寶貝
為甚麼呢

哈哈
那時我時間比較多
可以常常在探訪各blog友
看見很多blog友都買了這架外型很吸引的iimo 三輪車給自己的寶貝
我覺得完全是很打動我的心

實在很很很適合我的style
在我看來
外型簡直是完美的
所以那時我已經決定一定會買的

後來
朋友們問我會買甚麼單車給Little K 時
我告訴她們會買iimo
她們不約而同問了我同一個問題
就是這架三輪車除了外型美觀外
為甚麼價錢會跟其他的三輪車差這麼多呢

在答大家之前
先送上Little K 小妹妹出車的相片給大家看看她有多喜歡這架三輪車吧
甜甜一笑



付款後直接送到我家
真的很方便
本身這隻色斷了貨
幸好一星期後店主說己返貨
因為我真的很喜歡這隻色呢
 (特別鳴謝文大小姐提供買家資料給我
謝謝你呀)


Little K 一起來見到這一大盒的東西
立即過去看看是甚麼
哈哈

拆了盒後
連Hei 都覺得很好看
很唯美的感覺

好吧
讓我介紹一下這架三輪車的特點

我這架是Tricycle #02
顏色是comfort brown
比第一代不同的是能摺疊起來收藏
易於收藏

官網指出可折疊的聰明設計讓iimo#2置放於室內時
完全不佔空間
外出攜帶時也能輕巧置放於車後空間
iimo#2就像一個聰明小孩不論在哪裏都能表現完美
是日本第一生活美學三輪車

已穫得歐盟玩具安全標準認證 (EN71)
iimo 香港總代理Mini Pit為購買香港行貨客戶提供一年免費維修保養服務

按照人類工程學的基礎
為孩子體型於不同狀態下帶來最合身的結構
亦同時兼顧操作性及行車時的安全性
切合三輪車設計全面的所需

怎麼看起來我比Little K 更興奮呢

可以自己踩
更可將腳放在腳踏上
家長在後面推
推動桿可左右搖動以控制方向

我覺得這架三輪車真的很適合Little K
嘻嘻
我很喜歡呢

而且這架車可以玩到4歲
以上的各點
就是我跟Hei 說出要買的points
說完後他就批准我買了
哇哈哈


好吧



分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的






大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢

24 則留言:

  1. 咁啱既,今日我啱啱上Amazon jp睇iimo第二代幾錢,我都係鍾意呢個色呀!可唔可以比個賣家ref.我呀?🙇

    睇little k既笑容,知道會有幾滿意啦!即刻又引左條買野蟲出黎啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sara, 咁啱我未訓...haha...
      你睇下丫,
      http://www.babypace.hk/index_ecat.php?manufacturers_id=105
      我覺得真係好靚, 你又快d入手la : D

      刪除
    2. wow, 同我一樣咁夜...
      唔該晒little k mama, 我再參考下, 我一路都夾緊價, 都未決定買唔買水貨好, 阿細女比比依家都仲可以唔玩住, 不過遲d日本加消售稅, 再下一水可能又會仲貴, 我要快d手先得啦!

      刪除
    3. sara,我有朋友係日本買真係平好多, 不過佢自己托返黎, 如果代購平可以買代購喎~

      刪除
  2. 我推過迪仕尼果d 真係無咁好推架!

    回覆刪除
  3. 好靚呀架車! little K都好似好中意咁wor

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 係呀, 唔止little k 鐘意, 佢亞媽仲鐘意..hahaha~

      刪除
  4. little K似乎好鍾意架單車啵...不過呢架車又真係幾靚嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 諗住可以踩多幾年, 就買部靚靚地既..ha~

      刪除
  5. 我淨係估依架係三輪車中嘅名牌,見little k mama介紹完先知原來一架BB車仔都設計到咁專業呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當初我唔知係貴架, 因為我根本都唔知三輪車要幾錢, hahha, 後來知道後真係覺得貴, 不過真係好鐘意, 希望真係踩到幾年啦:)

      刪除
  6. Little K一定好中意架三輪車啦~^^

    回覆刪除
  7. 我都唸住買呢架俾蛇仔明呀, 人哋話去日本買平好多, heheheheheh~ 又多個外遊藉口喇

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah~
      我有朋友係日本買左返黎呀, 好似平幾百架......到時你去日本既話, 我諗唔止買架單車返黎...會買幾箱野返黎...hahahhah

      刪除
  8. 我都鍾意iimo呀, 我唔多鍾意果D公仔三輪車, 好強國FEEL, 不過iimo真係好貴呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鐘意公仔野架, 所以先想買呢架~
      我知道其他三輪車價錢後都覺得幾貴呀, 不過.......我真係好鐘意...hahah~

      刪除
  9. 我都好鐘意LIMO架,真係好靚啊....坐住佢出去影相又靚..
    不過有人俾部二手THOMAS單車大爺, 所以慳返唔使買..

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人俾當然唔好買啦...我無人俾先買咋...hahahah
      影相真係....好靚...: D

      刪除
  10. iimo真係好靚!!!影相一流!

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com