2014年4月3日 星期四

假日好去處之圖書館記

Little K mama很愛看書
小時候常常流連圖書館或是甚麼童軍之友社
總之是有書看的地方都愛去

現在閒時都會帶Little K 去圖書館看看書
(其實她是去"行"或"玩"多些)
感受一下氣氛

出發前
先拍一張全家福



Little K 一去到圖書館
又忍不住發出讚嘆的聲音
好像在說
嘩嘩嘩
這個真是個樂園呢

一去到便衝向圖書櫃選擇自己想看/ "玩?!" 的書
有看到右下的開心樣子嗎
哈哈



完全投入了圖書館的世界
很enjoy 的自己一個看書



轉個頭
又忘記了這本圖書
當然我要叫她自己放回書櫃才可走開



跟papa 一起討論哪一本比較好



另一天
Little K mama放假
於是又去了圖書館放電
難得Little K 喜歡
mama當然無任歡迎啦



色彩繽紛的corner



提外話
papa比較喜歡型格打扮的Little K
所以這天特意換上一身smart look去圖書館 
send了相給papa看
他很滿意呢



去了圖書館兩小時
Little K 不停走來走去
把書看了一會又要看另一本
平時在家可以乖乖的坐下聽我們講故意
但去到圖書館太多選擇
所以她樂而忘返
都不願意坐定定看書呢
不過都沒所謂
因為暫時圖書館對她來說都是十分新奇
需要點時間來探索的



好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們

可去fb page pm 我們呢

29 則留言:

  1. 係咪公共圖書館嚟架? 咁靚嘅? 我上個月都有去幫水晶梨申請圖書証, 但冇你呢間咁靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. krystal, 係呀, 係藍田公共圖書館, 真係又大又靚架, 我好鐘意去架~
      你去邊間多呀?
      話時話我都未幫little K 申請圖書証tim.....

      刪除
    2. 我去沙田果間呀, 要申請呀, 遲D入學仲可以參加閱讀計劃添

      刪除
    3. 參加閱讀計劃??
      好喎, 咁我都要快d幫little k 申請, thanks krystal :)

      刪除
  2. 呢個圖書館好大好靚喎,請問邊檥嚟架?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬ma, 係藍田公共圖書館呀, 我第一次去時都嘩左幾聲, 又大又靚呀~

      刪除
  3. 好大好靚啊! 我成日想帶apple去圖書館, 但個"to go list"都仲未排到佢呢, haha ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係又大又靚, haha...你個"to go list"實好多好好玩既地方la, 得閒分享下~

      刪除
  4. 好叻女喎 咁叻鐘意睇書

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 多謝NT, 佢....鐘意行黎行去多d...hahhahah~

      刪除
    2. 咁仲勁!佢已明白「讀萬巻書不如行萬里路」

      刪除
    3. hahahhahah.......我相信你一定係一個好樂觀既人~

      刪除
  5. 肯睇書都係一個好開始呀!不過媽媽都咁中意, little k 點都遺傳到既。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢都鐘意la, 因為鐘意睇書唔係話一定鐘意讀書, 不過我覺得佢可以從書本識到好多返學都未必學到既野:)

      刪除
  6. 我都好恨瞕瞕快些長大,可以帶佢去有益的圖書館:D

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 好快架la~~~~~~~~~
      去圖書館真係一個好好既活動:)

      刪除
  7. 我都想同蛇仔明去圖書館感染吓閱讀氣息同習慣
    但總係唔知幾時係好時機, 怕佢去到會喊 +扭計咁就失禮街坊喇
    仲有仲有
    我覺得baby k 越大越似你多咗呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. oiyee, 去啦, 咁不如你搵日人多d既時候先去, 多人都會嘈d, 喊幾聲唔覺既, 可能蛇仔明唔會喊, 仲好開心tim :D
      heheheheh..........真既??好開心呀~

      刪除
  8. 呢個library感覺又新又fancy...元朗o個個就....um......

    回覆刪除
    回覆
    1. sharon, 我知我知.......元朗果個我以前成日去架....同埋個toilet我唔like 元朗果個, 不過有得睇下書去下都好既 :D

      刪除
    2. 呀, sharon, 天水圍果個都ok架, 不過較細同嘈, 但都好新淨架~

      刪除
  9. 你呢個圖書館好靚喎,感覺仲靚過中央圖書館小朋友那層呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 中央圖書館我又有去過, 果度都算靚架, 不過比起藍田靜D, 對於我地呢d仲未算小朋友既大bb, 藍田呢個嘈小小都ok~

      刪除
  10. 呢個圖書館好靚呀, 我仔去圖書館都係鐘意搬書/玩多過睇書=..=

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahaha.......同埋勁行, 我覺得佢地而家仲未會好定定咁坐係圖書館睇書住, 因為始終覺得新奇~

      刪除
  11. 依個圖書館都幾啱小朋友去喎,個corner好靚呀,我以為係中央圖書館先有依啲corner添
    Little K個樣夠cute,所以行型格路線都好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我勁鐘意呢個圖書館, 基本上一無野做就去...hahahah...
      多謝肚b mama, 肚b都係咩路線都襯佢呀:)

      刪除
  12. Hello,我係小豆子mama, little k,好乖bor, 可以睇2小時,小豆子去到睇一會便跑跳走,唉,我都好想去圖書館呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. hello小豆子mama, 好高興認識你呀~
      little k都好百厭架, 而家成日爬高tim呀.........
      小豆子睇一陣都好乖架啦, pg老師話小朋友既集中力係好低, 所以睇到一陣好好架, 叻~~~~~~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com