2014年3月20日 星期四

Play Group (PG) 分享 - Jolly kingdom

Little K在5個半月時已經開始上play group (PG)
到底上pg是否對bb有用
希望這篇blog可以跟大家分享一點點我的想法

當然
這只是Little K mama自己的想法
大家教育模式可能並不相同
但說到底
我們都只是一個愛自己寶貝的媽媽
所以不妨大家一起交流

很多朋友都會問我
Little K 5個半月就開始上PG
到底是否真的有用
而且又會學些甚麼呢

Little K mama 覺得
不同時期的嬰幼兒都需要不同的學習模式
並不能一本通書用到老
在最開始的時候
我原意是為了想讓Little K 跟多些同齡小朋友和其他人接觸才去上PG 的
當然亦有人說BB這麼小
其實還是很自我中心
並不懂得去跟其他人接觸
更加不要說要跟同年齡的BB接觸
我明白
但至少我希望Little K 不要一接觸其他人時便很怕生
我不是要她做親善大使
但也不想她接觸其他人時會嚎啕大哭

上了大約半年訓練大小肌肉的PG 後
大家都看得出她的進步
所以 Little K mama 便考慮了為她報多一間專門學習英語的PG


在我角度而言
PG 是親子的
又是令小朋友學習的地方
更是父母學習在平日該如何跟子女一起學習和相處的好地方

每一次上完PG 我自己都會有得著的地方
我會想
原來這樣做Little K 可以學到這些東西
對我來說
比起看書更加有用





早前到了Jolly Kingdom 聽講座
這個講座內容豐富
十分實用
而且知道了Jolly Kingdom 教學理念後
便決定了報這裏的PG




如果時間許可的話
我會預早10分鐘到達
因為可以讓Little K warm up一下
在那裏自由活動一番
不用一去到就立刻趕去上PG
這對小朋友來說是非常重要的
因為始終是陌生地方
要讓他們探索一下
 




上了四堂Jolly Kingdom
最喜歡的是它將學習融入遊戲當中
一邊唱歌和遊戲
一邊學習

導師全部都是native speaker teacher
所以英語口音方面是很標準的
說明是英文教學的PG
所以課堂上全部都是用英語教學的
好讓小朋友由小時候就開始接觸英語
希望從而令Little K 對英文產生興趣
而且導師們都很有活力
令小朋友容易對課堂產生興趣

每次上堂時
導師都會跟小朋友先say hello
介紹班上的同學
又會做不同類型的大小肌肉活動
這樣既可訓練小朋友的大小肌肉
又可在遊戲當中學習英文

之後會有學習Phonics部分
導師會用字咭跟小朋友讀出日常常見的生字
可以說是開始學習Phonics 的最基礎部分

現在Little K 上的是KinderGenius
是給6個月至3歲的嬰幼兒上的
學校會將差不多年齡的group 在同一班
所以小朋友可以跟自己差不多年齡的小朋友一起學習

一個小時的課堂
只可一個家長陪同
如果家長沒有時間的話
亦可由工人姐姐或其他人跟小朋友一起上堂的
我會和Hei一人上半堂
好讓大家都可以跟Little K 親子一番



最後送上一張放PG 後去吃東西的一張相給大家





Jolly Kingdom: http://jollykingdom.com/chi


好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢







18 則留言:

  1. 我買團購都買左呢間呢!! 星期日去trial, 希望ok la ^^

    回覆刪除
  2. little k住寶琳站架? 我都係架~~

    回覆刪除
  3. 我近排都睇緊PG呀, 想問下一堂大約幾錢呢? 同埋有冇得試堂嫁? THX!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得試堂架, 可以打電話去book時間同聽talk, 不過價錢唔同course有唔同收費架, 你可以打去問, around $1xx - $2xx一堂~同其他pg差唔多~

      刪除
  4. 多謝你的分享呀, 可惜澳門沒有甚麼選擇, 否則我都一定比瞕瞕試下join playgroup

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你睇我分享呀, haha~
      瞕瞕平時成日都有得出街睇下野同接觸其他人, 都學到好多野呀, little K 得星期六日先有得出街咋~

      刪除
  5. 我覺得上PG都有用架,畀小朋友同其他人相處下,又可以學下點樣同小朋友玩~
    BTW,Little K個皇冠頭cool好靚靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我自己都係鐘意上下pg, 因為平時其實我自己唔係太知小朋友相處既模式係點, 上左pg就可以見到, 我覺得好搞笑, 同埋自己都學到野~
      hehe, 多謝:)

      刪除
  6. 我都想返PG,但成日都唔知返邊好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上緊幼潛同埋jolly kingdom, 要睇下你想寶貝學習邊方面既野, 得閒交流下心得丫:)

      刪除
    2. 幼潛好似間間質素唔同, 又要抽, 你覺得幾大開始上好呀?

      刪除
    3. 唉呀, 我而家先睇下呢個message tim >.<
      我見水晶梨而家都有返, 其實我覺得6個月開始返都無問題, 最緊要BB 適應到, 但其實都有個過度期架, 開頭Little K 都勁喊, 但過一排又習慣到:)

      刪除
    4. 好奇怪喎, 最近佢去到playgroup都好似唔願玩咁, 唔知做乜...

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com