2014年3月9日 星期日

我的soak off gel 甲


Little K mama 有一個壞習慣
就是當緊張的時候就會不自覺的咬手指甲
不知有沒有人跟我一樣呢

自從出來工作後
知道了有gel 甲就感到很開心
因為我可以告別我那些肉酸的指甲
我可以定期去轉換一些漂亮的甲色

拕著Little K 時當然不能再弄gel 甲
但當生了她及不用餵母乳時我便再去為我的指甲扮靚
我沒有再整gel 甲
去了整沒有gel 甲那樣傷甲的soak off gel
雖然變化不及gel 甲那麼多
但對於我來說
已經覺得很漂亮

我很滿意這個配搭呢


單色都不錯

很耐看的



我很喜歡這隻色系的顏色
所以之前都常常塗這類色的


新嘗試
我比較小塗深色系列的顏色
總覺得我不適合
這隻嘛
我都花了幾天時間才能覺得順眼

哈哈


好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢

14 則留言:

  1. 漂亮的媽媽~~ 指甲很漂亮呢~

    回覆刪除
  2. Little K mama隻手同啲指甲都咁靚,搽指甲就仲靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我隻手唔靚,因為我有濕疹>.<
      不過整左指甲後人地會望指甲,唔望我隻醜怪既手,hehe^^

      刪除
  3. 我都好耐冇搞過D手甲了, 依家連留長少少都唔敢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢...隻手有濕疹, 整左甲人地無咁留意我d濕疹 : D

      刪除
  4. 禾都好想再整呢, 不過做家務真係不方便啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 因為我好多同事都整, 所以我見人地咁靚又想整架, 同埋整左人地無咁留意我手既濕疹~

      刪除
  5. GEL 甲太傷喇~~~ 哩隻都幾靚吖, 你在那裡整的? 咩價位啊? 如果唔傷甲,我又想玩吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係灣仔整架, 我lunch time整..haha~
      好抵玩, 大約$200-250, 睇你多唔多野整, 我平均3星期整一次, 有時一個月一次都ok~~~~~~~~我覺得又唔太傷甲, 好過gel 甲 : D

      刪除
  6. GEL甲呢家嘢,已經離開咗我好耐喇T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 等第時妹妹出世後得閒自己塗下一樣咁開心, 我之前都成日自己油架, 我油得唔錯架, 不過我覺得成日都甩所以先整甲~

      刪除
  7. 我之前都整soft, 不過覺得好似好軟咁....最後頂唔順, 都係整返hard gel, hahah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我起初都唔慣架, 不過hard我試過幾次爭d反甲, 所以我先轉 :)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com