2013年11月2日 星期六

8m1w3d - Afternoon Tea @ 洲際 Lobby Lounge

在9月份的時候
靚靚同事們相約了Little K一起去tea 一 tea 
(不是相約Ki 哦, 是相約Little K, 哈哈)

在今年生日時已經試過一次說一定會再去的我
今次再去
一樣十分期待呢


我們三個人點了一個一人set的西式tea
一個二人set 的中式tea




下面的是二人份量的中式tea set
真的真的很好吃
之前我是不會考慮中式tea set 的
因為覺得跟去酒樓沒有分別
而且我是喜歡吃甜點多些
但anna 介紹這個中式tea set
說味道很不錯
所以我跟annis 都想試一試
原來真的很好吃
沒有比下去呢

讚讚讚 




外觀很吸引
而且亦都充滿內涵的
除了那個叉燒包普通一點外
其他的都很好吃



哈哈
但是對Ki 來說
西式tea set 仍然是最能吸引我的
因為
我是最最最喜歡吃甜點的呢 
一人份量都不算小
我有想過如果有一天有假期
可以自己和Little K 來這裏享受一個悠閒的下午呢




人生最好的是
跟愛人家人好知己好朋友共享美食
尤其在這舒適的環境中
幾小時轉眼間便過


要讚一讚Little K 呢
這天很乖很合作
乖乖的自己飲奶
乖乖的睡了一會
讓我們可以慢慢的享受美食和談天
睡醒後
笑咪咪的跟大家影相

你做得很好呢



跟大家的合照
很快樂的一天


謝謝你們都一樣喜歡Little K 呢


 好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的




14 則留言:

  1. 中式high tea真係第一次見,又幾精美喎

    回覆刪除
  2. 之前見blog友食過哩個中式tea, 又係話好味!
    你係咪星期六日去? 可唔可以訂位的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好好味, 我星期六去架, 呢間無得book位, 要walk in, 早幾個字去排都ok 架la~

      刪除
  3. 夜媽媽睇你呢篇BLOG, 好肚餓呀......

    回覆刪除
  4. 8m識得自己渣奶樽, 好叻啊.

    回覆刪除
  5. Hello, long time no see...I also move the blog to here... Little K grew up so fast, but still very pretty and sweet like her mum.

    回覆刪除
    回覆
    1. kanny, 係呀, 我見你之前好似比較忙所以無寫blog, 咁我地keep住update ^^
      little k大個左勁多, 就黎唔係bb la...hahah~

      刪除
  6. 我囡已經唔肯拎奶樽~~但反而推奶樽><

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com