2013年10月25日 星期五

Little K 9個月啦!!!

轉眼間
Little K 9個月大了
時間比我想像中過得快
每一分每一秒都在改變著的

這個月長大了很多
最大的改變是Little K 終於都真真正正的懂得爬行了
之前一直都是向很退
不懂得向前爬

現在懂得爬了
便周圍的爬爬爬
有時候轉個頭
便爬去了另一邊
而且還會自己站立起來
不會像之前一樣
會坐在一個位置中一段時間

看到這些轉變
我常常都在想
不久之前
Little K 還是一個很小很小的BB
怎麼一下了就長大了這麼多呢



9個月的Little K 有20lbs重 72cm 高
是個大碼bb
很多人都以為她有1歲多
又會說她長得很高
因為Hei 很高
所以Little K 小妹妹都比一般BB高一點點
20lbs 對我來說真的很有份量
我每次抱或是揹她的時候
走路時都不容易的
所以你會見我揹著Little K時會走得很慢
哇哈哈

至於食方面
已經轉了2固3奶
每天想Little K 的食材
不停去問其他mama 的BB 餐單
真的又頭痛但又很高興
她是一個easy going 的bb
所以餵食方面都沒有很大問題
很感恩呢


依然是個happy baby
大家有看見她的2隻可愛牙仔嗎
真的很可愛的
有時我想看但她會閉著小咀
但自己笑時又會不自覺的露出牙齒
哈哈
開始陸續的出其他的牙
期待見你長出一口整齊的牙齒呢


指令方面
因為早在5個多6個月時上了PG
而我們都有在家中跟她一起玩和重溫PG的遊戲
所以現在的Little K 聽到別人唱歌就會手舞足蹈和拍手啍歌
又會拍拍自己的咀發上哇哇哇的聲音
最近更自己發現新玩意
就是玩口水波
總之BB每一天都有不同的進步
不同的改變


9個月的Little K 
跟PG 11個月的姐姐看起來差不多大的
我很喜歡帶Little K 去跟差不多大的BB一起玩
因為這是學習跟別人相處的最好方法
看見小朋友的開心模樣
是各位mama 辛勞後的安慰 


現在即使有多累也好
在放假時我和Hei 都會帶Little K 出去走走
Little K 現在沒有之前那麼怕生
還會主動去摸其他人
真的很好笑


Little K 長大得很快
我現在買的都是18個月BB的size


小寶貝
我永遠愛你
你要繼續健康快樂地成長
papa mama會一直在你身邊支持你和愛護你





 好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的

19 則留言:

  1. 真的過得好快。相信每個媽媽都想小朋友快d大..但大左之後,又想慢d。哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都無恭喜你呀.....
      好開心, 你要小心身體呀, 最近天氣涼左,
      你著多件衫, 唔好冷親,
      保持心情開朗呀^^

      刪除
  2. Hello, little k, first to visit yr blog here, and very surprise to see that u r now 9months la, what a pretty princess! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝c琪, 我都未得閒周圍去探下大家呀, 我都好開心可以見到大家係呢度再分享bb野..
      我會keep住睇大家既blog架^^

      刪除
  3. 識爬好呀, 人地話如果冇經過爬呢個階段直接識行冇咁好架; 5個月就可以去PG? 佢識玩咁叻嘅? 我個女連音樂都唔多識聽, 無乜反應

    回覆刪除
    回覆
    1. krystal, 我都好似聽人講話爬多d可以令專注力同學習好d, 不過亦有朋友講話如果bb唔爬都唔緊要, 只要係2歲前同佢可以玩爬行既活動就得架la, eg, 爬tunnel, pg都會教架...
      其實個pg係for 6-9mths 既bb, 咁果時我見都差唔多6mths就同佢去上, 初頭喊得好勁架, 不過慢慢玩多左就會好好多^^
      你同你bb互動多d, 一路唱歌一路拍手, 做多d佢會跟你一齊做架^^
      係呀...我仲未入到你個blog : (

      刪除
    2. 我晚晚都同佢唱歌仔架, 又捉住佢做動作, 都已經試左成個月, 但佢唔蘇我, 自顧自反身呀, 食手呀咁, 都唔知點好.....
      我已經add左你as朋友架喇, 仲係入唔倒?

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝gen mama, 小檬好靚仔呀, 我同事見我like左你個page, 佢話小檬係港版亞歷山大呀...(你知唔知邊個>??)

      刪除
    2. 多謝呀我知呀,小檬邊有佢咁靚仔吖!=P

      刪除
    3. 佢有呀, 我都覺得佢好靚仔, 又型...心心眼中~

      刪除
  5. little k 肯比你戴髮夾,好乖啊~~ 有好多bb唔鐘意夾野在頭上, 會係咁忟ga~ 可以同囡囡扮靚靚真係好正!

    回覆刪除
  6. 佢有時都會扯落黎架, 不過佢好似習慣左..haha
    你下胎生女, 實打扮到勁靚..而家補品都好型好靚仔~~~~~~

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com