2013年11月24日 星期日

小孩子穿小鞋子


13對小鞋子
沒錯
全是Little K 的
在打Blog 這天還收到另一對新的小鞋子呢

我們很幸運
身邊有很多人跟我們一樣愛錫Little K

以下這些小鞋子
有些是Ki 買的
有些是朋友同事送的

我計計
好像Little K 的鞋比Ki 的還多呢



可愛系列

這些可愛造型的
左下的是Ki 的一位同事親手織的
很感動呢
另外這對都未穿過
在這個冬天可大派用場呢
很可愛


粉紅和桃紅系列

女孩子嘛
始終都是穿著這個系列的顏色顯得更像女生


夏天系列

涼鞋造型還沒穿過呢
希望下年還可以還得上吧


波鞋系列

有留意Little K 的朋友們大都知Ki 是替Little K 走哪個路線的
哈哈
就是不卡通的Baby
這些醒目的波鞋
很合Ki 的心水呢


再一次感謝每一位愛Little K 的親朋好友
有你們的愛
就算冬天都會覺得溫暖呢

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

14 則留言:

  1. 我覺得little K所有衫呀口水肩呀鞋呀全部都好靚呀, 你幾時唔啱著放售話我知, haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇, 好開心你欣賞呀, 你bb幾多個月大呀?

      刪除
  2. d 鞋仔真係好靚好可愛呢~~ 好襯little k~~ little k有好多人錫佢,真幸福~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好感恩little k 有好多人愛錫, 我都會教佢要懂得感恩架~

      刪除
  3. 遲D 可以同ALVIN 哥哥一齊著POLO 鞋AR~~~

    回覆刪除
  4. 好可愛嘅鞋仔呀, 莫講話baby k 係女仔多鞋, 我呀蛇仔明啲鞋絕對多過我添呀
    我覺得市面上女孩子啲product 多啲可愛啲, 依家陪養baby k 嘅fashion sense, 大個就可以同媽咪去shopping 喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 女仔野真係好多好靚, 但男仔野我見都好多都好型架, 而家既小朋友好幸福, 所以我地要好好教佢地要識珍惜~

      刪除
  5. 係喎, 唔怪得真係好少見LITTLE K著卡通衫褲喎!~ 潮媽鐘意走型D既路線~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. little k唔襯cartoon野....ahahhahahah
      其實係佢亞媽唔鐘意, 寶品就咩造型都咁好睇~

      刪除
  6. D鞋仔好可愛呀~好襯LITTLE K!!

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com