2014年4月12日 星期六

PG 分享 - Jolly Kingdom @ Lesson 4-8

上了八堂的Jolly Kingdom PG
又可以跟大家分享一下Little K 的學習進度

早前都有跟大家提過Little K 在指令方面的發展
她對於英文的指令發展不錯
對於五官
eyes, ears, nose, mouth 都能掌握到
掌握到的意思是她都能在聽到後適當地指出這些地方
而其他的動物大約都知道 dog 的叫聲是甚麼
duck 的叫聲是甚麼
還有其他請看以下連結回顧



對於Jolly Kingdom
有一樣不得不讚的是phonics 部分
Little K 願意讀英語
雖然她讀的未必人人聽得明
但如果你細心的話
你會知道她明白你指令之餘
她正在開始模仿你的英語發音
但她始終都只是一個14個月大的小BB
所以有兩個音的生字
她是暫時不容易發音的

Jolly Kingdom每一堂都會有的phonics
令到Little K 最近常常都會說出一些之前她不懂發音的字
我們都知道她在模仿老師教的phonics 部份
App app app (其實想說apple)
ba ba ba (其實想說banana)
si si si (其實想說strawberry)



PG每次都有的clean up time
現在Little K 都會自己收執玩具
當然不是每一次啦
有時Little K 都會發脾氣掉玩具
但之後我們都要她自己clean up的


現在已經很習慣上PG的模式
老師唱head shoulders knees and toes 這首歌時會做動作
有一天在家中我發覺Little K 一時摸頭
一時又摸摸膝頭和腳指時
姐姐便跟我說當她聽到這首歌時就會做出一連串動作
很神奇
原來她會記得的


好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢


6 則留言:

  1. Little K型格又得, pink baby造型又得, so gd!!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!!!!!
      得閒轉下look, 個人(佢亞媽)都開心d架~~~~~~~~~~hahahaha~

      刪除
  2. 我見你好似冇將檯角包防撞膠, 其實係咪都得? 我正苦惱如果每隻角都要包, 成間屋好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. er.......你講得啱, 我無包哂...但其實我之前有包架, 不過little k 佢幫我扯哂落黎仲咬tim呀......所以我咪無包lor..但其實我覺得包左會安心d, 不過我包一次佢扯一次...之後我就無包la...

      刪除
  3. 好醒目,終於聽到jolly kingdom既good comment la,

    回覆刪除
    回覆
    1. kelly.....我都見有d唔好既comment, 不過我見tko果間又ok, 同埋我係果度見到有d 大約2歲既小朋友已經可以用英語同老師對答啦...好勁...

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com