2014年4月10日 星期四

感謝 - 我的生日禮物 @ LC

3月尾是Little K mama 的生日
以前生日總覺得要有很多很多的慶祝才會生日快樂
但人大了
平淡簡單的
也是另一種快樂

今個生日收了這幾份禮物
哈哈
其實有一份是我自己買給自己的生日禮物
怎知不約而同都是粉色系的 LC

嘻嘻
上年都收到 LC 及agnes b的家品




這個是美女好友送的漸變粉紅色花花盅
花花盅真的很迷人
可以用來燉蛋給Little K 吃或是遲些整牛奶布甸
完全被迷倒
真的很美
 

不過由於是花花形狀
所以清洗時要更加留神


第二份 LC 是我自己送給自己的生日禮物


粉紅色14BB

一聽名字就說穿了
這個煲不是我自己用的
是買來煮東西給Little K 的 
我非常極度喜歡這個煲
很快傳熱
煮食物很快熟和滾
節省了不少時間


而且外型完全是100分
有外表有內在
怎不教人心動


第三份禮物是好姊妹Hildy 及 Yan 一起送給我的
這個我還未用
我沒有焗爐
有想過用來放沙律或是其他餸菜
很期待開光的一天


其實收到這個oval dish
心裏第一個念頭就是想即時買一個焗爐
哈哈


又有一個又美觀又實用的廚具
實在太好了


感謝每一份生日禮物和祝福
謝謝

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們

可去fb page pm 我們呢

22 則留言:

  1. 好靚呀,特別係呢隻粉色,真係令人心動!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 係呀, 我都好鐘意...仲鐘意左好耐架la..:)

      刪除
  2. 你的生日禮物感覺全都好襯你~好岩你用呀!!!^^

    回覆刪除
  3. 真係好靚啊~ 你D朋友都好SWEET, 投你所好呢 ^^

    回覆刪除
  4. 我都勁鐘意LC, 特別鐘意佢花花series, 不過只唸住買佢D stoneware, 因為平時唔會自己煮飯 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小P mama原來都係fans, 我其實鐘意, 但唔會買太多, 一黎貴, 二黎無位擺, 你得閒post d珍藏出黎睇下丫, 我成日睇人地果d當睇藝術品, 因為真係好靚~

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 真係好靚, 同埋好多款好多色都好吸引...ha~

      刪除
  6. 我都有個花花,不過係綠色,每次見到佢都特別開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 花花真係好靚, 我未有花花之前唔覺咁靚, 有左後覺得靚過圓型好多........................

      刪除
  7. 14BB好用丫, 我都係用17OVAL煲BB餐俾豬脾食架~

    回覆刪除
  8. 粉紅色LC真係好靚哦~~
    其實買返個焗爐都好呀,煮多好多唔同既野食嘛~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太....我想買呀..............
      little k papa 話要掉左個微波爐先可以買呀......嗚嗚....
      但我唔可以浪費, 所以....遲d先諗...

      刪除
  9. 個煲好靚~~~
    一見倒係粉紅色系列, 就覺得好靚~~HAHAH

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!!!!!!
      我都覺得勁靚呀...thanks my dear~~~~

      刪除
  10. LC 真係吸引左不少太太團but they really greats for both cooking and looking ^^ nice to find your blog here

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!!!
      nice to meet u keis:)
      得閒多d黎探我地...hahahahha~
      我都勁鐘意, 不過無咁多位擺~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com