2014年5月14日 星期三

Little K mama 心水奶粉 - ILLUMA

很多mama 一見面話題除了是寶貝的學習進度外
都離不開寶貝的飲食或是便便情況
Little K 出世前後
無論是Little K mama 檢查或是Little K 檢查
我都會問醫生以上問題
遇到有飲食或是便便問題的時候
醫生都不約而同的介紹我給Little K 飲 ILLUMA
自從Little K出完玫瑰疹後整個人都瘦了很

令我決心要幫Little K 轉奶粉!

在我轉奶粉的時候
找尋了很多有關ILLUMA 的資料
雖然是醫生推介
都作為mama都不能夠人云亦云的
所以都要自己了解一下




之前看書和上網得知原來有時候寶貝去便便不暢順就是由於一種叫鈣皂的東西引致
這些可惡的鈣皂令到BB便便變得較硬
又會吸收唔到鈣質
令到BB去便便時很辛苦
之前看見Little K 去便便時谷至面仔紅紅
好像很辛苦的樣子
一直都以為是坊間所說的熱氣
原來並不是
轉飲了ILLUMA後
Little K 的便便真的改善了
沒有了肚谷谷但又去不到的情況
又不會去到便便但便便是一粒粒的
真的令我覺得轉ILLUMA 是很精明的決定
哇哈哈



如果便便去得好
腸道夠健康的話
那麼進食有益的食物時便可更易吸收
我見過有些bb吃很多東西
但bb mama就覺得bb好像不長肉的
細問下原來是便便去得不夠好
所以食物營養吸收得不好
這都是每個mama都擔心的問題




曾經有mama問我除了便便去得好之外

還有甚麼原因令我會轉ILLUMA

Illuma是指配方中有較接近BB天然營養所需
對於很重視Little K 食甚麼的我來說
這點是很重要的


個人認為
沒有最好的奶粉
只有的是最適合寶貝的奶粉
Little K 轉飲了ILLUMA後
無論胃口和腸胃都改善了
而且結實和長肉了
我想這便是最好的證明我沒有轉錯奶粉吧
  
好吧

分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的


 大家如想找我們


可去fb page pm 我們呢

6 則留言:

  1. 個個小朋友吸收能力吾同,所以奶粉都好影響架。好彩little K媽媽醒目,無轉錯奶粉比little K呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝mrs.wu, 最緊要小朋友食得健康, 我地做mama個個都想咁:)

      刪除
  2. 越大越靚女喇baby k
    蛇仔明都轉咗illuma 2 個月喇, 其實託賴佢一向便便都冇問題, 所以轉咗illuma 我又冇乜實質轉變見到...........但荷包就瘦晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛇仔明都愈大愈醒目靚仔~~~~~~~~~
      轉左啦?拍掌拍掌, 荷包瘦哂....hahahah, 我會諗情願俾多d錢食貴d, 好過俾錢睇醫生.......健康緊要~yeah~

      刪除
  3. Little K ma, 請問你囡囡飲illuma 幾多號呀?

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com