2014年4月29日 星期二

15m - 與Alvin哥哥佐敦谷遊

常常都跟Hildy 說不如找天一起去佐敦谷玩
但可惜的是我們2個家庭都很忙
要碰面可能要朋友間的生日或是節日聚會
不過這天我見沒甚麼特別事情要做
而且是Little K 的15個月
便即興的問了Hildy 契媽有沒有時間一起去玩

本來Alvin哥哥是要去再探望恐龍的
但都肯放棄不去
真的很抵鍚呢

很相親相愛的照片



一起玩泡泡
Alvin 更幫忙推著Little K 的三輪車
很喜歡這種一起玩的互動


很有型的post
Alvin 在不知不覺中長大了很多了
想起那時你還在你mama的肚中
現在已經是個小男生了


現在Little K 懂得自己行
可以帶她去更多的地方去玩去探索
很多地方
如果不是Little K
我自己都沒有想過要去呢
但原來從小朋友的角度去看世界
是比我們成年人看的廣濶和美麗很多
謝謝你讓我看到世界美好的一面


早陣子Little K mama遇到了很多不快事
心情糟透了
有時候更不自覺的失去了平日的笑容
當我每次覺得自己很糟的時候
我都會看看Little K 的照片
因為她的笑容很真心很漂亮
願我身邊每個人都永遠保持著好像小朋友的童心
快樂的生活


我沒有大合照
所以在Hildy 的blog中copy了一張
是Alvin papa替我們拍的
但可惜姐姐望了另一邊


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


21 則留言:

  1. little k 係架單車度好大份,比起anki 仲好bb!睇唔出只差個幾月!
    我都好想同你們見面!

    回覆刪除
    回覆
    1. little k......個個都覺得佢好大個架>.<
      我唔捨得佢大得咁快...........
      約啦約啦...~~~~~~

      刪除
  2. Alvin哥哥幾大呀?佢好識照顧little K,仲幫手推車仔咁乖乖^^
    小朋友就係原動力,希望little K早日調整心情,同little K一齊笑得咁燦爛啦

    回覆刪除
    回覆
    1. alvin哥哥3歲半啦, 佢而家會同little k互動, 會想同佢玩, 我地見到都好開心: D
      多謝肚b mama :)

      刪除
  3. 原來你同Alvin 一家係認識架, 我都有睇佢地個blog 架......
    不過yahoo blog 冇左之後, 我搵唔番佢呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我0係到AR ... HAHHAA...

      刪除
    2. 係呀, 我地係好朋友黎架, 佢仲有寫blog架.......

      刪除
  4. 小朋友見到他們長大有互動時就會覺得大得太快了,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..........太快啦..........好唔捨得...>.<

      刪除
  5. 成日聽人話去佐敦谷野餐,不過我未去過啊,但睇相都知好happy,希望天氣好搵日去啦 ^^
    係呢,易唔易泊車架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我覺得巨龍實好鐘意果度, 因為好多小朋友同埋好空曠~
      泊車唔知呀...我地搭的士去, 同埋呢個叫佐敦谷公園, 司機車左我地去佐敦谷遊樂場=.=

      刪除
  6. 小朋友d笑容真係大人的原動力呀! 加油呀~ 希望你快d開心返呢 ^^

    回覆刪除
  7. 依日真係好開心, 好舒服...~~~ 我地又可以傾下計.. .HEHHE

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah, 係呀, 最緊要叫埋papa們去...hahahahahha~

      刪除
  8. 小K個樣真係好女仔, 開頭覺得似你老公架, 但愈大愈靚小公主

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...多謝你呀c琪, 我都覺佢似我多左..hahahahha

      刪除
  9. 有alvin 哥哥幫手湊little k, 你地可以順便抖下呀! XD

    回覆刪除
  10. little k 大個左好多呀, 都係咁靚女~~~~佢有幾高呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀......好耐無見你la.........佢好似7x定80cm度~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com