2014年4月24日 星期四

一歲後的改變 - ILLUMA

大家還記得早前Little K 出玫瑰疹生病嗎
就在那時
Little K 消瘦了很多
由可愛包包面變成了骨感型BB
很多朋友本來都不信
以為是做媽媽的我太緊張
所以她瘦了小小便大呼小叫
但我post了Little K 的相片在FB和BLOG後
大家都跟我說她真的瘦了很多
除了瘦了很多之外
之前她是個愛吃寶寶
出玫瑰疹後竟然一點胃口都沒有
就算我弄了平時她最愛吃的食物或是小食她都不想吃
怎叫做媽媽的我不擔心呢

Little K mama為了令Little K 回復做有肉地的可愛BB
 所以特意為她轉了ILLUMA 這隻奶粉
為什麼我要轉ILLUMA?
其實Little K一出世我已經想給她飲ILLUMA
不過當時的醫院又沒有ILLUMA
所以才迫不得已選了另一隻牌子
而且其間有好多朋友都說ILLUMA好好
她們的BB食完可以日日有便便
Little K未轉奶時要兩日才有一次便便家!
所以我自己都決定她一歲時會轉食ILLUMA
後來加上她沒有胃口就更加肯定自己轉奶的決定了
飲左ILLUMA之後日日都有便便,腸道健康D
 Little K 食有益的食物時就更易吸收 : D

上次都post 過出完玫瑰疹後的Little K 整個人都瘦了很多 >.<





知道很多mama都會為寶貝在半歲或一歲時轉奶粉
 原因都是得一個
 就是想為BB選擇更適合他/ 她的奶粉

Little K mama在轉奶粉時不會一開始就立即全部改變
 會慢慢由開始時一日一次
 之後一步步增加份量
 現在一日飲2-3次
 不用一星期她就成功轉了飲用ILLUMA 啦
 大家有沒有留意到她個人都結實左呢
 你看她飲得多麼開心: D  

轉飲了ILLUMA一段不長的時間後
可愛的包包面回來了
而且胃口比以前更好



對於Little K所有吃的東西都很著緊的我
ILLUMA 由歐洲進口
好保鮮, 奶粉都可以keep 得好新鮮
這樣Little K 便保證不會吃到有問題的奶粉


而現在Little K 轉用後的效果一直都很好
怪不得身邊的朋友都跟我推介ILLUMA




好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們

可去fb page pm 我們呢


14 則留言:

  1. 雖然我地呢邊無呢隻,但見到little K肥番又笑容滿面真係為你高興呀! 佢地病,吾食野,真係令我地D媽媽好擔心架!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 多謝mrs. wu, 係呀, 其實健康快樂已經係最好, 衷心希望每個寶貝都可以開心健康咁成長: D

      刪除
  2. 其實我都覺唔錯, 心動中( ̄∇ ̄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得蛇仔明黎緊轉3號唔係食好多餐奶都真係可以考慮, 因為Little K 食左真係覺得佢唔錯~

      刪除
  3. 依排好多blogger BB轉飲illuma,BB都好鐘意飲呢!見到little K飲到笑得咁甜,就知值得啦!希望little K繼續肥美,唔好要mama擔心啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我轉左ILLUMA先發覺原來身邊好多朋友都係俾寶貝飲呢隻, 係呀, BB病一次就會即刻瘦好多, 所以平時要打定底..ha~

      刪除
  4. 個個都話illuma好...攪到我都有d心郁想轉, 不過呢隻奶粉真係好貴呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得你可以再睇多d info, 睇下啱唔啱小b或妹妹飲:D

      刪除
  5. 我就無對比過其他牌子奶粉~ 不過小寶一直飲都無咩問題~ 同埋d 人話illuma 係無咁甜, 所以我都keep住illuma無幫佢轉呀~ 最重要little k中意飲~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我自己都飲過幾啖, 發覺真係無咁甜, 我覺得佢地習慣啖味係好架, 大個唔會成日都想食濃味野, 我都見小寶食得好好, 好精靈:D

      刪除
  6. 我好彩anki 半歲醫生比試用裝我!原本佢痾唔出屎 慢慢就算好硬都痾到同好似多肉左!所以貴都值

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我覺得係唔平, 不過健康係無價: D

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com