2017年7月16日 星期日

仔女都是寶

事前聲明,寫這篇文章並不是想討論生男還是生女好,因為在我而言仔女都是寶 :)

自從五年前第一天知道Little K的性別後,就開始聽到各方面不同的聲音跟我說:你會唔會想追返個仔?你老公係咪鐘意仔多d? 點解唔生多個可能會係仔呢?你唔駛幫你老公繼後香燈?其實你自己鐘意仔定女?



也有人跟我說:生女係蝕本貨黎架!!!

彷彿期待著我的答案是跟她們想像的一樣。

好吧,既然大家都對我有的是女兒而充滿意見和問題,那我就詳詳細細的給大家分享一下我的想法:)

問題一:你會唔會想追返個仔?
我的答案:如果我選擇生多個既,絕對唔會係因為"追"仔而生,因為我地真係男女都無所謂,其實你問Little K既話,佢一定答你佢鐘意姐姐妹妹多過哥哥弟弟。同埋我覺得有個女真係好sweet❤(當然我知道有好多小男生都係sweet❤

問題二:你老公係咪鐘意仔多d?
我的答案:似乎你比我更了解我老公?(笑)我記得佢係Little K仲係bb時講過一句:我覺得有個女好好,我真係好鐘意佢❤

問題三:點解唔生多個可能會係仔呢?
我的答案:天父安排俾我地既小朋友都係緣份,你會唔會因為你小朋友唔係仔而唔鐘意佢?孩子係自己既,仔女都一定咁愛錫。

問題四:你唔駛幫你老公繼後香燈?
我的答案:我地生小朋友唔係為繼後香燈,所以唔會有呢個想法。

問題五:其實你自己鐘意仔定女?


作為一個媽媽,由你知道孩子在你肚中成長的一刻,只要他/她健康成長,你是根本不會在乎其他一切,還記得醫生跟我聽著肚中孩子心跳的一刻,那感覺多奇妙多神奇,當時我還幼稚的問醫生:這是我的心跳還是bb的?
還有每次產檢時看著螢光幕見到她小小的身體慢慢長大時,你會介意孩子是男或女嗎?

順帶一提,我的女兒並不是貨物,所以她絕對不會令我蝕本的,如果要計較的話,我想世上就不會有這麼多無私的父母吧 :)


好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

1 則留言:

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com