2016年5月2日 星期一

小朋友的審美觀

Little K mama有個壞習慣, 就是在緊張或是有壓力時便會咬指甲>.<
怎麼?! 這麼大的一個人還會咬指甲?!
哈哈, 明明覺得有問題但還是不由自主的改不到這個壞習慣
就像有些人會在有壓力時亂買東西一樣, 真的很難改掉 :P
不過當我做了Gel 甲或是Soak off 甲後就完全的戒掉了這個壞習慣了
因為咬不到嘛, 哈哈



話說我在產假後個多月就開始了回復了我的整甲生涯(在陀Little K 時當然沒有啦), 因為如果我不去整甲的話, 我又會忍不住要咬指甲了(怎麼我的自制能力那麼差的呢??),而另一原因就是看起來美觀和整齊一點, 感覺上連打字都會賞心悅目一點呢, 哈哈
在BB時期的Little K 不懂得欣賞我的指甲, 但不知從何時開始, 我想大約是在她歲半時吧, 她開始很留意我的所有東西, 包括我的指甲 :P
每當我轉了新顏色後, 她都會第一時間發現, 而且每次都會以很驚嘆的語氣跟我說: mami 好靚呀!!! (當然只是說我的指甲, 哈哈)


奇怪地, 她真的真的每次都是第一個留意到我整了甲的人, 即使每次的轉變很小都好她都會察覺到, 我在想, 世界上有一個人如此的留意自己本來是一件頗可怕的事情, 但是留意自己的是自己的寶貝又不同說法了, 感覺真的十分甜蜜, 就像在她的世界中, 我是她最重要的人那種感覺一樣。


到她再長大了一點點後, 她會說: 你d"甲指"(她掉轉了來說, 哈哈)好靚, 我無得靚...(另加一個失落表情)
然後我會跟她說, 小朋友簡簡單單是最漂亮的,你看看你的指甲多漂亮整齊,你長大後也可以將自己喜歡的顏色塗上指甲上 :) 
之後她會說: 好啦, 咁我大個先靚啦。

到最近, 她有了更多自己的思想, 就會跟我說: 我覺得你呢隻色好靚呀, 好襯你...
又或者會說: 我鐘意藍色, 你下次整藍色丫


曾經有人跟我說為甚麼做了mama 後還要打扮?? 她更說都嫁了人就不需要打扮啦等等的說話…
其實對於這兩點我都不太認同呢, 因為我打扮是為了讓自己更開心和更有自信, 即使明明我累透了, 但我仍然希望看上去可以精神一點, 亮麗一點
這樣我會覺得自己其實都不是太累呢 :p

有時候得到女兒的讚美比得到其他人的讚美來得更快樂, 即使我知道她的讚美並不等於一般人的讚美, 我也會因此而樂上半天
 孩子的讚美不在於物件本身, 而是在於"愛", 孩子愛你, 所以你每樣的轉變她都會支持和欣賞 孩子這麼懂得愛我們, 我們又會懂得用如此最簡單的愛去愛他們嗎??

後記: 我是個很歸心似箭的mama, 所以只會在lunch time 的時候去整甲, 這樣我便不會在放工的時候浪費了見Little K 的時間呢, 哈哈。

好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com

10 則留言:

  1. 我都覺得就算結咗婚做咗媽媽,都要keep住扮靚等自己有更多自信,不過我無一個好似little K咁sweet嘅女喺側邊打氣,好記得有次新年我半夜氹完燒腩仔瞓再自己搽紅色指甲油,結果第二朝佢用極厭惡嘅眼神望住我D指甲,仲問我係唔係受傷,之後直情唔想畀我拖添呀...搞到我勁無癮...嗚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你而家有妹妹一齊可以打扮啦, 黎緊可能到燒腩仔話...媽咪同妹妹都咁靚既???
      但其實燒腩仔可能真係怕你受傷, 所以你遲D搽另一D色佢可能好LIKE HAHAH~

      刪除
  2. Little k真係好sweet,咁樣更有動力去同佢一齊扮靚啦 ^^
    不過你啲指甲真係好靚,肚B都係第一次見你啲指甲咁靚,先自創用貼紙貼指甲 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHAH, 肚B好搞笑, 我都想同肚B一齊扮靚靚呀:D

      刪除
  3. Little k大個就有伴齊齊去美甲....

    回覆刪除
  4. Little真係好sweet呀,佢下次可唔可以過兩招比妹豬,等佢氹吓我XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬咁乖咁斯文, 可唔可以都過2招俾Little K HAHAHHA~

      刪除
  5. 好靚呀,我都好想整,可惜花唔起時間....唉.....><"""
    我寧可在家hea,heehee^^""""

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com