2016年5月28日 星期六

3y3m - Little K 的第一個Sports Day


話說之前一早訂好的Sports day 因為天氣關係所以便要改期
我們一班家長跟小朋友都很失望呢, 因為小朋友為了自己學校口號很努力的不停練習
Sports day 終於在這風和日麗的天氣下如期進行了
感恩

小朋友們大聲叫出自己學校的口號, 在看台上的家長看在眼裏, 都驚嘆著小小人兒確實長大了


在去運動場途中我見到有高年班的同學將獎牌掛在心口, 我跟daddy說我對Little K沒有任何期望, 不過如果她有獎的話我都會好開心 :p
Daddy說: 你估如果有獎你會唔會喊?? 
(有個人成日取笑眼淺mama>.<)
我話: 唔會!!!

去到後才知…原來個個小朋友都有獎牌的:p
我好欣賞好欣賞學校的做法, 學校令每個小朋友都有信心, 教他們只要投入, 只要肯參與, 總會有人欣賞。
而確實, 我見到一班小朋友(pn及k1)在太陽伯伯照耀下仍然好乖好整齊地排隊同唱歌跳舞, 家長們真的好感動, 你們每一位都是十分乖巧的小朋友 :D

(每次見到Little K 跟小朋友相處快樂融洽都覺得很感動>.<)


我從不要求Little K 要成為人家眼中的友善大使, 她可以選擇自己的朋友, 可以有自己的喜好
喜歡的話可以參與, 不喜歡的話自己一個玩也無妨

我很感恩她有很多很好的朋友願意跟她玩耍


願家長和小朋友們都可以友誼永固
P.S. 姨姨們實在很喜歡你們, 以後還要多些見面好嗎?

好吧

分享完畢
下次再見

以下是我們fb 的page :)
https://www.facebook.com/littlekworld

 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com

4 則留言:

  1. 幾個女仔圍埋傾偈一齊玩咁,依份友誼真係要好好維繫呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 到而家呢一刻都仲KEEP到, 真係好值得珍惜:)

      刪除
  2. 你哋就好喇,我哋個sport day都係因為落雨取消咗,但就無改期,唯有等下年!
    學校真係幾好喎,每人都有獎牌,唔洗小朋友因為無獎而失落

    回覆刪除
  3. 成班妹妹仔一齊玩真係好開心呀!!
    我都未寫sports day添~
    果日最衰冇合照啦。。我又仆親,隻腳痛痛哋,冇晒心機

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com