2014年6月13日 星期五

Little K 16 & 17 個月的分享

最近Little K mama 轉工了
離開了熟悉的環境
坦白說
真的不太習慣

對於新事物要更加用心神去面對
希望可以快快適應
而且最近身體很差很差 >.<
頭痛, 胃痛加常常嘔
(不要誤會, 我不是有bb)
所以晚上在家中打blog都會少了
因為要爭取時間休息

但希望大家都會有時間來探訪我們 :)



偷懶了一個月
將16和17個月一起寫
下個月
Little K 將會歲半
又是小小人兒的一個小小轉捩點

這兩個月
Little K 給了我們很多驚喜

不停的爬高爬低
完全不怕跌底
但請留意只是"不怕跌底"
但跌下來時還是會嘩嘩大哭的


我們去了澳門悅榕莊酒店的人造沙灘
(遲些再詳細介紹)
Little K 一點都不怕沙不怕浪(是人造浪來的, 但衝力都很驚人)
我們把沙蓋在她下半身
她一點都不怕
而且很enjoy 的玩
去到海中
有浪蓋過她時
她只抱實我們和自己用手抺走面上的水
我們都覺得她很厲害

她是一個不怕水不怕沙的bb


我們都有教她學會等待
會跟她說: 我們數十聲才做甚麼
現在我們數one, two時
她會說three
如果我們數1,2,3時
她又會急不及待的說出10
實在好好笑

聽到有首英文歌唱UP & Down
會自己一邊唱一邊又高又低的郁動

看巧虎時會跟著音樂一起跳動

會在原地扮跳之後說jump
(但留意腳還是在地上的)


語言能力方面
懂得單字如mama, daddy, duck, dog, hot, grandma
bus,  yummy, sit down, cup, head, cat, book, apple, orange, baba (banana) , cheer, taxi, bus, hair (很喜歡長頭髮, 會常常摸我的頭髮說hair), eyes(一邊說一邉指著我的眼晴), thin, fat
唔係呀, 係呀, 食, 靚靚(每次見我洗面時用頭夾都會先說靚靚, 之後毫不留情地扯出來),包包, 巧虎(常常都會叫的好朋友名字), 睇丫(會拿著dvd 自己開dvd機放入機來叫我開電視給她看dvd)

認知能力(但不是所有都識發音)
食物類: Apple, Orange, Banana, Corn, Fish, Green Pepper, Tomato, Bread
動作類: Sit, Stand up, Walk, Run, Dance, Blow kiss, bye bye, Hi, Hello, Point, Clap your hands, Hi five, Open, Close, Thank you, Fly
人物類 : Dad Dad, MaMa, Bel (姐姐的名字, 我們叫姐姐做aunt bel, 但Little K 還未懂Aunt 的發音, 所以只叫bel), Grandma


如果說3歲定80
我相信Little K 的性格一定是外向
搞笑和很喜歡說話的小女生
mama 很喜歡這樣性格的你
那就請你好好保持自己個性
做一個快樂的小女生吧
(但如果可以的話, 就改善一下心急的脾氣, 哈哈)


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢


24 則留言:

  1. 好羨慕little k識講咁多,我都好想去悅容莊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信anki 同little k 一樣都係口水多過茶既bb, 放心呀..hahahaha~

      刪除
  2. Little k 識講咁多嘢,好叻呀!
    好少 B 唔怕沙呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢口水多過茶...hahahah似我....
      係呀, 佢好鐘意玩, 我都覺得好開心:)

      刪除
  3. Little k好叻女, 識好多嘢
    同埋, 我真心覺得, little k 越大越靚女呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係叻呀, 佢係勁多野講..haha
      多謝oiyee:)

      刪除
  4. little K係個令人見到就開心嘅女仔﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 多謝艾菲, 燒腩仔都係呀, 見到佢都會覺得好開心:)

      刪除
  5. Little K mama Fighting!!!
    新工作新環境相信你一定可以好快適應!!!加油!!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks emily :)
      而家暫時都ok呀, 希望一直都ok啦~

      刪除
  6. 加油MAMA, 我之前都離開左工作左7年既公司, 到新公司真係要一段時間先適應到, 俾D時間自己, 一定會更好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小P mama, 你都轉左工呀?
      good!!
      其實我覺得轉左係好既, 因為一定係覺得以前果份唔好先想轉, 不過真係要時間適應, 始終環境同同事都唔同哂, 你都要加油, 希望你一切順利:)

      刪除
  7. Little K mama要加油呀,希望你新公司做得開心,應該好快適應架啦!
    Little K識好多野呀,真係叻女^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝肚b mama, 我會努力架!!!
      little k 係多野講, 不過佢都有好多野唔識, 同埋佢有時有發脾氣, 希望我可以教到佢唔好亂發脾氣>.<

      刪除
  8. 嘩, 咁細個小朋友黎講,講野好叻啦
    我家0既魚仔細佬, 去到兩歲先識講單字咋
    老LITTLE K 半歲有多, 可能講到0既野係差唔多.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係勁多野講, 女仔係講野快過男仔架, 男仔唔好太多野講, 我覺得cool d好似型d, hahahahah~

      刪除
  9. 原來你都轉左工~ 我都係呀....都真係要d時間適應~ take care呀! 小心身體~
    係lor~ 咁都係澳門撞見你~heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,sharon, 咁你新工順利嗎?
      加油呀~
      好想見到小寶>.<

      刪除
  10. 好叻女呀~~識講咁多野!!
    小朋友既學習能力真係好高~~
    繼續努力Little K~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks emily:)
      係呀, 我覺得而家新生代既小朋友叻過我以前果代, 個個都好醒目~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com