2014年6月29日 星期日

16m3w - Little K 遊澳門之Day 2 - 悅榕莊

上回講到
我們今次去澳門會住2間酒店
分別是Galaxy Macau 和悅榕莊 Banyan tree Macau


這個行程令人期待的東西有很多
去悅榕莊是我們其中的一個期待

先送上我們一家三口照片 :)



第二天
我們check out 後就到了悅榕莊那邊寄存行李
(由於2間酒店是同一集團, 所以可以早些寄存行李)

一去到就聞到有些很香的氣味
像是做spa 時香薰的味道


一定要為大家介紹這個放在Galaxy 入口的酒店模型
因為Little K mama很喜歡看這些模型的
造得很迫真
簡直跟真的一樣


趁未check in 我們先去遊客必去的新馬路逛逛
澳門的旅遊巴很舒適和方便


天氣很好呢
雖然熱但又不會令人覺得很焗的感覺
而且這天是平日
所以不會很多人
Little K 每次出外都睡著了
完全沒有欣賞到澳門的景色


$30 一個的豬扒包
我只可以說我下次不會再光顧這間
反而胡椒餅是十分十分好吃
熱騰騰的充滿著胡椒的味道
YUMMY


雖然睡著了
但都要替Little K 留倩影的
好讓她長大後知道我們有帶她去只是她自己睡著了
哈哈
其實我跟Little K papa 很小去拍拖的
很多時都會帶Little K 跟我們一起去街
這張相有沒有一點點拍拖的感覺呢
哇哈哈


景點嘛
當然要拍完又拍啦
難得在平日沒有太多人


我很喜歡澳門的建築物
很莊嚴的
好像每座建築物都有自己的故事


又來一家三口照
(請大家不要覺得悶 : p )


Little K 終於都睡醒了
但這時我們已經回到了酒店
所以她是完全不知道自己已經參觀過幾個景點的


Lunch 我們決定到酒店的food court 吃
一見到有美美的甜品
Little K 就走了過去


上房了
真的真的很大很讚
比我想像中更大更讚
酒店房利用了這道牆間開了睡房和客廳
把拉門拉開後又可以打通空間
Little K 可以走來走去

跟姐姐說了晚上會睡在這張沙發中
沙發很大而且很舒服


最令人期待的室內水池
真的令人看到就開心


水池是恒溫的
但我們都把冷氣較細了
之後就可以放心玩水了


我們要求了嬰兒床
而且還有浴衣跟睡拖一拼附上
不過浴衣太大了


洗手間一角是很大的
附有化妝位置可以慢慢扮靚
另外一邊是雙洗手盆
最特別的是有一個大大的木桶
旁邊放有浴鹽可以浸浴
真的很享受
順帶一提這裏的洗頭水及淋浴露的氣味都很香很舒服的
真的有一種很Relax 的感覺


哈哈
全自動廁所


Little K 很喜歡這個房內的水池
不停的玩水


打點好後又去了人造沙灘玩
因為這次行程主要想relax和跟Little K 去玩水
所以主打活動就是去沙灘玩
平日很小人呢


玩得十分開心的Little K
我最開心就是見到你開心


很忙碌地玩著
真的很推介大家去這個人造沙灘玩
因為又乾淨又可體驗沙灘的樂趣


還有的是
bb也可以去衝浪
其實水是很淺的
大家有看到左手邊的男士嗎
水連他的腰部都不及
所以都比較放心跟bb去玩


當天很快便收太陽
為免冷親便轉移到房內的水池繼續玩水
兩父女互潑水
很難分出誰勝誰負


為了配合這間房
我特地帶了debbie ee在沖繩買給Little K 的手信作為睡衣
很襯這間房呢


晚餐到了這間在Openrice search 的餐廳吃飯
味道不錯
分量都很多
雖然捧著肚子離開
但回去時都要買些甜品回酒店吃
澳門真的很多美食呢


好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的
https://www.facebook.com/littlekworld


 大家如想找我們

可去fb page pm 我們呢

18 則留言:

  1. 悅榕莊真係好正呀~~好適合一家大細!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好正, 都好啱二人世界架, hahahahahah~

      刪除
  2. 好正呀!我想問住客可否帶非住客去個沙灘架?

    回覆刪除
    回覆
    1. er, 我諗你同佢一齊入去就ok, 佢應該唔會check~

      刪除
    2. thx! 我可能book galaxy,想帶埋澳門朋友嘅小朋友入去玩!

      刪除
    3. Welcome呀, 好呀, 多D小朋友一齊玩仲開心:)

      刪除
  3. 呢間真係超正,我上次去upgrade左商務房俾我,超級大,又可點香芬,衝浪又好玩,最正早餐仲有香檳Tim,我都好想帶小豆子去玩呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇, 商務房係點架? 一定勁靚啦....
      你同小豆子去啦, 我諗佢一定會玩得好開心:)

      刪除
  4. 超正呀!esp個室內水池,真係吾駛出房門都有勁多野玩!仲有近近地有個人造沙灘,吾怕濕左凍親呀!
    你地既一家3口照好sweet呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, thanks~
      我覺得好relax呀:)
      最正係唔駛走黎走去都有得玩!~

      刪除
  5. 個室內水池真係好正,之前見過朋友的相,打算遲D同BB去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 去丫, 我覺得好啱同bb同埋小朋友去:)

      刪除
  6. 我都好有興趣呀!不過一晚好貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe.....anki去過咁多地方玩, 去埋呢度一定會仲開心架:)

      刪除
  7. 好正AR, 間房真係..
    KYLIE 比BABA 咁倒水都唔怕, 好勁, HAHA!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好佩服佢一d都唔驚, haha
      有機會我地一齊去返個小朋友澳門團啦~

      刪除
  8. 下次去澳門我都想試吓住啊! 有得玩水小朋友最開心!!~
    最近見朋友去澳門的科學館玩, 原來有好多野玩的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 我覺寶品都一定會鐘意呀, 因為真係好好玩, 我都想去科學館架, 不過我老公話下次先~~~~~~~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com