2015年1月27日 星期二

家庭照 Part 2

之前跟大家分享過家庭照Part 1


還有一些照片想跟大家分享呢



最近, 身邊有些朋友的子女開始進入小學階段
她們不約而同的訴說小學的功課怎樣多
課程怎樣難
更加說每天只是做功課都佔了大部分時間, 更不要說玩耍
差不多就連休息時間都不足夠


我聽了後很驚訝
怎麼現在小一已經要面對著OT 的情況

之後朋友更說每當小朋友不願意做功課時, 駡已經不足夠
 有的更會在情緒失控時打駡自己寶貝
把書本掉向地下等等 >.<

朋友說每次都知道自己不對, 但每次都按捺不住

我聽到後很心痛, 因為我的朋友真的很愛自己子女的
但可能是大家都有自己的壓力
令到大家情緒都不好


最近我看了鏗鏘集的<功課奴隸>
看後我有很大的反思
自問不是一個很有要求的mama
但對於自己子女
少不免還是有些期望
但我清楚知道

"做不做到" 跟 "你有沒有做"完全是兩碼子的事

大家有看過星加坡劇"小孩不笨"嗎?
這是我其中一套最喜歡的電影
每次看都會落淚

第一次看時, 我的身份很簡單
是我父母的女兒
母親對我抱很大期望(我相信這是正常的)
而我又正常地不太符合她心目中的要求

我所追求的, 剛好跟她期望的差很遠

為人子女, 其中一樣最失望的事就是得不到父母的認同
有時候, 你已經努力, 但實際往往不是你想要的東西
有時候, 你認為人生該為自己走, 怎知現實卻不然
長大後, 才知道人生路根本不止為自己行
有時, 總會背負上某些人的期望

戲中說出: 不是不肯做, 而是做不到

你明白嗎? 小朋友不是不願意去做, 只是...
有些東西, 做了都做不到

做父母的, 願意體諒嗎?


之後再看了很多次(對於喜歡的東西, 我可以很瘋狂的, 哈哈)
到有了Little K 後, 做母親就感受更多

誰不想子女成才??
但成才是否讀書好, 品學兼優, 人人眼中的好學生呢??

如果, 我們的子女只是一個平凡不過的人, 我們又是否不再愛她/ 他???

願我將來為Little K 功課生氣的時候, 我會記得自己寫過這篇Blog
願我記著, 生兒育女不是為了她考試取得滿分
願我記著, 不要因為自己的期望而影響到彼此的感情 


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


12 則留言:

  1. 嘩,好sweet既相。

    我好同意你既觀點……

    我時想都反思自己是否太怪獸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有時真係為世所迫, 邊個父母唔想子女開心健康成長, 但有時教育制度真係令我地做父母既好為難...我覺得讀書緊要, 但快樂都同樣重要, 希望我地都懂得取得平衡 :)

      刪除
  2. 喺香港做家長有時都幾無奈,講緊嘅係普通津小返全日都不特止,仲要一日十幾樣功課,操到佢哋變機器,就算家長無要求,學校都會不停谷佢哋,唔想小朋友參與呢個遊戲,一係畀佢去讀國際學校,一係考D啱理念嘅私小或直資小學,不過家長負擔就會好大

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我睇到d特輯或者係朋友同我分享返, 我自己都好驚好大壓力, 仲要係我time management 係好差既, 到底我放工返黎可唔可以睇哂佢既功課之後同佢傾心事講故事呢???諗起都驚...我真係有諗過國際學校, 但study過之後知道呢個game唔係我呢d普通人玩, 唯有諗可能等佢大d送佢出國.........但我實會好唔捨得佢...>.<

      刪除
  3. 喺香港,做家長係身不由己,難道有功課要完成可以不去完成嗎?讀少功課的學校可以讀international school,但有幾多人afford到呢?香港嘅教育真係……唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾莉絲, 你講得好啱, 有功課唔通唔做哂佢???????
      我朋友個女做到11點先訓, 第二朝6點幾起身再做, 唔好話小朋友, 我自己都覺得好辛苦...
      我想像唔到咁既情況下仲會鐘意讀書...>.<
      但我地家長可以點>???

      刪除
  4. 香港嘅教育真係.... 有害無利囉!! 多功課就代表好嗎?? 唉! 諗到小朋友的童年時間放晒做功課學野,真係痛心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次諗都好驚, 我唔想小朋友咁慘咁痛苦咁去學習, 但我地又可以做到d咩去幫助佢地??真係好希望佢地可以有一個快樂簡單既童年~

      刪除
  5. 願我記著, 生兒育女不是為了她考試取得滿分
    願我記著, 不要因為自己的期望而影響到彼此的感情

    被你呢兩句說話感動
    希望我都可以做到
    加油呀,媽媽^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝波媽:)
      你一定做到, 因為我知你係一個好好既mama, 我地一齊努力:)

      刪除
  6. Kylie媽媽, 你說得很好, 說中了很多我們這一代媽媽的心聲, 大家都要加油, 為自己子女有個應有的美好童年而努力啊!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小芊芊mama:)
      係, 我地要加油, 雖然改變唔到教育既制度, 但係我地同樣可以俾小朋友有快樂簡單既童年:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com