2015年1月7日 星期三

小孩子穿小鞋子 Part 2

都說現在的小朋友幸福
一對小腳板可以擁有這麼多的小鞋子


這裏有些鞋子是自己買
有些是朋友送
有些是朋友替我們買

凡是經朋友的, 不論送給我們還是替我們買的
我們都很感謝
謝謝你們的愛 :)



冬天用來走貴婦路線的
但還未合穿, 我想用來襯牛仔褲也不錯吧


casual 路線的, 白色鞋我很喜歡
襯裙襯褲一樣好看


這對我買來給Little K 跟我的Converse 做親子裝的
我覺得很有型呢


朋友送的毛毛拖, 很可愛很舒服的質感
現在冬天穿感覺最好


朋友替Little K 買的, 實物比相看起來漂來得多
是最近的寵兒


朋友送的羊咩咩毛毛拖
Little K 一看見便很開心, 因為真的很可愛呢


韓風, 一看到便忍不住要買了
我自己都很喜歡, 可惜沒有大人的Size, 要不然我也來一對親子裝呢


Little K 將這對鞋當做Slippers =.=
我們去郵輪時便給她游水前後穿著這對鞋, 很方便


買來For interview 或去飲宴時穿的斯文蝴蝶結鞋


Dr. Kong - 我想現在每個小朋友都會有一對
去公園玩時就穿它, 即使跑來跑去小腳板都不會不舒服


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

10 則留言:

  1. 啲鞋好靚靚呀!
    我唔識同肚B扮靚靚,加上佢又豪邁型,真係冇一對係斯文鞋款架 XD
    但睇見啲鞋咁靚又好心動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀, 我覺得肚B都打扮得好靚呀, 遲D肚B妹妹出世又可以Share 衫著, 我而家都唔敢買太多, 好多都係朋友俾, 斯文鞋果對我係中環鋪仔買架, 唔貴, 我諗住唔係成日著, 只係著黎interview or 去飲都ok :)

      刪除
  2. D鞋仔好可愛呀~~~好襯LITTLE K 呀~~~^^

    回覆刪除
  3. 夠喇KIKI.....你咁樣係令我地好羨慕你地有女扮靚ga....

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 咁....快d生個妹妹陪小寶玩啦, hohoho~

      刪除
  4. 哈哈~~ 女仔係好多野架,衫款又多、鞋款又多,連飾物都多過人架,不過冇計啦,樣樣都咁靚,怎可不買,嘩哈哈~~~^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah, 巨鳯出世後大把靚衫著, sammi 你實打扮到巨鳯好靚女好可愛, 好期待呀:)

      刪除
  5. 靚靚!!
    我自己好鍾意買鞋,不過小檬哥哥有啲鞋可以留比妹妹,所以我都未開始買好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 有小檬哥哥留返都已經好多對, hahhah, 唔好買咁多住, 真係好快大>.<

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com