2015年7月16日 星期四

第七次N班interview 之未到最後都不知結果的遊戲...

人生很奇妙, 當你以為沒有時, 當你放下時
天父就安排了給你
謝謝天父

N班interview 最新記錄: 6 offers, 1 rejected (Update on 16 Jul 2015)

我再看看之前的blog, 發現原來我忘記了記錄最心儀學校的interview =.=
這間最心儀的學校是我經過1st interview 後更確定自己喜歡這間學校的
因為從不同渠道聽回來的comments 都是十分好
教出來的小朋友都是有禮貌和有自信
而且學校其中一個理念是令小朋友學習面對失敗
這個我覺得很重要
成功固然好, 但是我們都要學懂失敗後要堅強站起來
重新再來過


另外校長跟老師都是十分有熱誠和有heart
是看得出來的

而且經過1st interview 時, 可以從三個不同的sections 中看到學校對小朋友有很全面的觀察
而當時Little K 正處於"黏媽B"時期
但都竟然3個sections都做得很好(至少我自己覺得)
所以當時我心情很期待但又不敢想太多
因為報讀的人數實在太多

但心裏其實真的真的很喜歡這間學校

但當有2nd interview 的機會時, 我的希望又來了
跟校長面談的時候
感覺校長對教學的熱誠
而且這間學校更有自己編製的教材
能令小朋友可以從活動教學中學得更多

所以.......怎說好呢

所以...經過2次interview後
就令我更加更加喜歡這間學校

等待的過程很慢長

而出result的那天, 出了令我失望的成積, 就是waiting
我只可以說合資格的人實在太多
而學位又實在太小
所以當時我都蠻失望的

但人總要向前看吧
所以便決定搬家去之前成功的那間學校附近住

正當我搬了屋, 買了書簿, 校服和交了一個月學費後
竟然收到這間學校的offer
當時我在office中, 真的很激動
情況就有如你很想做的那份工作, 等了很久一直沒有打電話給你
但怎知在你轉工後就打給你一樣

說實在, 如果我放棄這個offer, 我相信自己會很後悔
雖然交了的錢都不算小, 而且本身的學校都不錯
 但我還是真的覺得想選擇這間心中的dream school, 最重要是我和daddy 都覺得值得

各位blog友, 所以Little K又從不用搭車上學變為要搭車上學了 :P

P.S.在打blog 這刻, 我仍然很開心很激動呢
(最近有些家事心煩, 這是最近唯一一件開心事 )

所以嘛, 未到最後一刻都不要放棄, 大家加油!!

感謝天父 :)

好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

26 則留言:

  1. little k 叻叻呀 ^^
    哇,in 兩次,好似見工咁啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝sammi :)
      其實當我見到張Notice寫話有機會有2次interview 時我都好驚, 就好似自己見工咁>.<

      刪除
  2. 恭喜little k入到最心儀嘅學校呀, 叻叻 ^^

    回覆刪除
  3. 恭喜你,唔緊要啦!你會搭校車?

    回覆刪除
  4. 恭喜,只要係心儀,坐校車都冇計

    回覆刪除
  5. 恭喜你呀!!入到心儀學校,呢間學校我都諗住同南瓜妹考,希望到時有機會做你師妹啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝嘉路:)
      我地都希望可以同南瓜妹做師姐妹呀, hahah~

      刪除
  6. 恭喜恭喜!可以feel到你有幾開心呢!
    估唔到n班都要2nd in呀,我覺得little k真係好聰明伶俐架!
    其實我都仲等緊,希望我都等到啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝iris :)
      其實我都估唔到, 真係好緊張架><
      我覺得包包都好聰明架, 祝福你地, 希望你地等到呀:)

      刪除
  7. little K好叻呀! 估唔到N班都要考兩次~

    回覆刪除
  8. 恭喜哂。。。而家我都仲記得小檬得到offer嘅果一刻。。眼濕濕中!
    加油,學校一定唔會令你失望

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你Gen mami:)
      我到而家仲好感動, hahahahha~

      刪除
  9. 哈哈我估到你IN邊間呀, little K好叻呀!

    回覆刪除
  10. 恭喜晒, 真係開心事一浪接一浪呀!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 多謝龍媽媽:)
      係呀, 到呢一刻仍然開心, hahaha~

      刪除
  12. 恭喜你呀... 唔知係咪都係我心儀個間呢...... 不過..個間唔收細B,明年做超大B先去考呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝林澄:)
      係呀, 呢間好似唔收細b, 我地in果時都有好多超大b去in, 加油呀:)
      希望有緣同一間學校:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com