2015年7月27日 星期一

29m - 電車初體驗

話說兩歲多的Little K 是未搭過電車的
所以上個月搬家settle好一切後的第一個節目便是去搭電車 : p



都說讀萬卷書不如行萬里路
在書本看到學到的交通工具,在現實看到後更能入腦
Little K說: this is the tram , 叮叮叮


如果在悠閒時間搭電車,不太多人
真是十分舒適的事
可以慢慢去欣賞我們身處的地方
人生營營役役的
彷彿都不能容易的去欣賞身邊的事物
我常常想,有Little K後我的時間好像更不夠用
但亦因為有她,我學習到像蝸牛般走路
從而可以從她的步伐去好好看這個世界

之前跟同事去吃了十分美味的Lunch
所以這天經過銅鑼灣便跟Little K和daddy一同品嚐
美味的食物配最愛的人
是最完美的配搭呢

Little K一看見球場便不停的跑來跑去
十分高興


之後更去了中央圖書館
圖書館是我小時候最喜歡去的地方
現在Little K都很喜歡去圖書館呢


很喜歡中央圖書館
有一層是專給小朋友的
真的可以消磨一整天的時間呢


Little K知道在寂靜的圖書館是不可高聲談話的
所以她自己都很安靜地將書本搬來搬去
好像圖書館館理員一樣 :p


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


10 則留言:

  1. 哈哈~~~ 我都想去搭電車啊,不過我們不常去港島區,所以巨龍都未搭過電車呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲D帶巨龍搭下佢一定開心, 佢咁鐘意車車:)

      刪除
  2. 住港島區最大好處就係容易坐到電車,我宜家過開海有時間都會帶燒腩仔坐返轉㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 同埋有時都係一個享受黎:)
      燒腩仔係車迷實鐘意搭叮叮啦~

      刪除
  3. little K好乖呀!我地呢邊既圖書館,係小朋友個邊,係好鬼嘈架,哈哈,好似去左街市買菜咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我知我知, 其實我都去過幾個圖書館係勁嘈架, 但又幾搞笑, 無咩拘謹~

      刪除
  4. tarebaby未坐過電車啊~ 其實我都好少坐, hehe!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我之前都小坐架, 不過搬左後多左機會, 我相信tarebaby都一定會鐘意搭叮叮呀, 因為我見好多小朋友都鐘意:)

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com