2015年6月10日 星期三

<親子好去處> 28m - 與肚B, 南瓜仔, 南瓜妹相約在megabox

這天相約了嘉路(南瓜仔, 南瓜妹mama)Cathy(肚B mama)一起出來玩
地點在megabox
megabox 有甚麼東西可以玩?
哈哈哈
只是Ikea這個小小的兒童天地(我亂作的名字) 就已經夠好玩了
這天的小朋友組合
有肚b, 南瓜仔, 南瓜妹和Little K



說實在, Little K mama 我是比較怕認識新朋友的, 原因是...我比較怕醜
哇哈哈, 但大家都好像不大相信我這個原因似的

不過, 我在遙遠的錦田和愉景新城都偶遇過嘉路, 而且和Cathy 在blog中都認識了一段時間
有一種莫名的親切感
所以這天絕對是懷著興奮的心情出來的
很期待見見這幾位可愛的小朋友


超級可愛的時刻
三個小可愛都擺出happy face給我們拍照
真的超級合作
讚讚讚


怎小得小小可愛南瓜妹呢
南瓜妹是個愛笑可人兒
而且很愛吃東西
姨姨看見你覺得你是個很乖巧的小bb


之後我們去了玩車?! (其實是人家的車展來的 :P)
 南瓜仔真的是愛車之人來的, 肚b和Little K 亦都玩得很開心呢


玩到大約6時多就去了晚餐
我很喜歡看見幾位小朋友坐在一起
有種好朋友的感覺


南瓜仔很慷慨, 借了他至愛的車車給肚b和Little K 玩
真的要讚呀, 因為車車真的是他的最愛
我坐在南瓜妹對面, 她乖乖的吃著, 吃完自己的baby food 後又再吃包包
真的令人覺得照顧她是件樂事 


可愛的南瓜妹, 笑得多開心


這天真的令我覺得很sweet
如無意外, Little K 都會是個獨生女
所以我都很害怕她未必懂得跟別人好好相處
但看見她跟肚B能夠手牽手的一起走
(她不是人人肯拖手的)
我是由心裏開心出來的

三個小朋友看人溜冰


這張相當時是肚B拖著我, Little K 拖著daddy 一起玩jump jump jump
肚b很可愛, 真的很sweet 的一個小女生
當她走過來拖著我的時候
我有一種被需要的感覺, 真的真的覺得很sweet :)


臨走前再拍照, 2個小朋友都很可愛呢


Little K 喜歡跟比她大的小朋友玩
可能是因為她還未懂得跟小BB玩
這天跟肚B好像孖公仔般手拖手
玩得很開心呢


哇哇哇, 真的很Sweet呀
肚b kiss 了Little K 一啖
回家後Little K 一直說著肚B的名字(但讀錯音, 哈哈), 又說跟哥哥跟BB一起玩(但其實她沒有跟南瓜妹玩的, 哈哈)
這天真的玩得很開心很舒服, 嘉路和Cathy 都很nice, 希望之後多些出來見面吧 :)


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

14 則留言:

  1. little K同肚B手拖手真係孖公仔咁好可愛呀,期待下一次出來同你哋玩,希望燒腩仔唔會嚇親三個女仔啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢地好似孖妹, 開心C我, 因為我都好想Little K 有兄弟姊妹(不過我唔生啦)~
      燒腩仔咁乖唔會嚇親佢地, 期待見你地呀~

      刪除
  2. 好sweet 呀最後張相! 我都好好好想join 呀!
    點解唔生多個呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 等你返黎JOIN我地:)
      我覺得生小朋友好大責任, 暫時都覺得只可應付到一個Little K, hahahha~

      刪除
  3. 期待下次嘅公園約會啊~~~ ^^

    回覆刪除
  4. 小朋友一齊玩真係好開心,希望下次龍BB都join到啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好期待見龍bb呀, 成日見你地都係blog, 終於可以見到真人:)

      刪除
  5. 起初仲擔心Little K呷醋唔鐘意肚B,後尾見到佢地手拖手,真係覺得好鬼sweet呀!
    Little K papa同mama都好有愛心,一齊跳跳跳時,肚B笑得好燦爛呀!唔知下次再見面,大家小朋友仲認唔認得對方呢?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望認得啦, 因為Little K 真係好記得肚B, 佢話同XX玩好開心, 又話XX拖我同KISS我呀...haahhaha~
      期待下次既見面~

      刪除
  6. 我都好怕醜,但寫開blog都有感情嘅,希望下次我都有機會join.真係好鬼開心架一起玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀, 佢地一齊玩真好搞笑~~~~~~~~~~hahahh~

      刪除
  7. 小朋友一齊玩好開心呀,媽媽又有得同blog友仔傾下計,一舉兩得呢

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com