2015年6月24日 星期三

Little K 29個月啦!!! 之我愛玩水

Little K 29個月啦!!!
這個月想跟大家分享一下我家的Little K是一個不怕沙不怕水的小朋友
不知是不是小時候"特訓"得多,所以bb時的Little K已經是不怕水的了

(這是16個月大的Little K)


怎樣"特訓"呢?
就是daddy在替她洗頭時會直接將水從她的頭上倒下
完全沒有會覺得小BB應該會怕水的做法
不過daddy 會跟Little K 說水入眼是不可怕的
只要用手抹走水就可以了以Little K 在一歲多時去澳門的人造沙灘時
遇上了人造浪湧過她的那刻
她只有小小驚慌, 但隨即用手抺抹眼睛就完全沒事了, 完全沒有哭或是甚麼, 哈哈哈
但當然, 我們都要教她玩水是要在大人在的時候才可以
因為始終水有時都是危險的嘛

(大家可以看看Little K 其中一個特訓, 她完全不害怕的, 抺走水後還會笑的)


有些朋友覺得Little K 很大膽, 完全不怕水
其實"怕"是我們大人覺得小BB的感覺, 但其實小BB 大多都不會怕水的
你愈叫她不要"怕", 她便會愈怕
對小朋友, 凡事用正面的詞彙跟她說話
她就會成為一個正面的人

能讓我們把她下身放在沙中
完完全全地愛上沙灘


哈哈, 上2個月去了沙灘玩
有個小朋友說不喜歡沙呢
看看她一臉不情願的樣子 :P

大家再看看下面那張相吧


怎麼?!
剛剛才說我不喜歡沙
轉過頭又跟我們說不想回家
要在沙灘玩
所以, 多給機會小朋友, 不要她一說不喜歡時就認定她真的不喜歡
有時候"口不對心"不是女士們才懂的事呢
哈哈


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 





10 則留言:

  1. 口不對心"不是女士們才懂的事 == 完全認同, 男女老幼都會的, 哈哈

    回覆刪除
  2. 點解Anki同Little k咁似,又係唔怕水同沙,真係叻叻。Anki見到海同游泳池以為自己天生識浮沖落去,可能真係關佢14個月就照頭企住沖涼有關。你講一講我先醒起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係由細到大養成既習慣黎, anki 叻叻呀~

      刪除
  3. 包包唔怕水,但怕沙呀~

    回覆刪除
  4. 在替她洗頭時會直接將水從她的頭上倒下 <---哈哈,我又係咁替巨龍洗頭的,因為我唔識其他方法啊....哈哈哈XDDDD

    回覆刪除
  5. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. Little K好叻呀!肚B到宜家都唔肯用花曬洗頭,佢好怕啲水整住眼果下呢,唔通真係要好似little k papa咁特訓練得@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係叻呀, 只係由細特訓左:P
      肚B可能覺得水入眼會痛, 你教佢用手抺走D水就無事架啦~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com