2015年6月14日 星期日

回顧 <親子好去處> 27m - 香港動植物公園

上2個月的某個星期天, 我們去了香港動植物公園看動植物和去那裏的公園玩
印象中上一次到訪已經是十多年前的事了
都說有小朋友真好
讓自己多活一次童年
去重溫自己的童年回憶



大家要留意這裏的開放時間呢
P.S. 駕車人仕可泊對面的停車場, 泊好車後沿天橋過便到達


本來睡著了的Little K, 一知道到有動物看便整個人都醒了


星期天的下午, 久違了的平靜
大家都可以很舒服的周圍逛逛


看得手舞足蹈的Little K
更說想走進去一起玩呢
哈哈哈


我忘了是甚麼動物了
其實當Little K 愈大, 問的問題愈多
我就愈發覺自己的不足
好吧, 讓我們一起學習好不好


Daddy 看見這些介紹牌, 便走過去給Little K 好好介紹一番


看看Little K 多開心
天氣雖然炎熱, 但她很享受這些戶外活動的


香港動植物公園另一最吸引小朋友的地方
就是有一個倘大的公園
而且不算很多人去, 所以小朋友們可以很輕鬆的玩


這個嬰兒鞦韆是Little K 的至愛玩意
在佐敦谷要排很久才可以玩幾分鐘的
但在這裏就可以盡情的玩
不過, 我覺得讓小朋友去多人的公園都是一個學習來的
學習想玩就要排隊
學習玩一會兒就要讓給下一個小朋友


我常常取笑Little K像隻小monkey
因為她很喜歡爬高爬低的
有時候我會很怕她跌倒
但誰不是從跌倒中學習爬起身呢
所以都不可以怕那麼多了
就讓小朋友盡情的享受童年吧


還有這個小時候我很常玩的玩意
Little K 是第一次玩
不怕暈的她不停叫著: mami, faster, faster


另一邊還有小屋可以讓小朋友玩


我們一起自拍, 哇哈哈
表情豐富的她不停向著鏡頭做出不同表情呢
簡單愉快的一天


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)


 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

8 則留言:

  1. 我印象中上次去動植物公園已經係小學嘅事啦,不過我一向都好驚動物,所以都無乜興趣去,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住澳洲係咪仲多機會見動物呀??
      Little K好鐘意動物, 希望有機會去多D唔同地方睇動物:)

      刪除
  2. 動植物公園真係我哋細個年代必去嘅景點,宜家已經無想當年咁旺,放假去行吓都幾舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 細個我父母都有同我去下, 不過比我想像中小人好多, 果日我去大部份都係外國人多~
      呢度除左比較遠之外真係好舒服, 之後仲可以去上環食野~

      刪除
  3. 咁靜無人又好wor, 你知hk d weekend, 多人到無朋友呀! 可以慢慢同小朋友玩都好enjoy 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...香港真係超級多人, 好難可以輕輕鬆鬆咁玩下, 呢度真係好正~

      刪除
  4. 我上次去,好似係2年前了,等我計劃去下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度OK架, 不過可能佢要造到溫度似熱帶雨林??(我估)
      定其實果日想落雨落唔成??
      我去果日個公園有小小焗既感覺~

      刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com