2015年5月2日 星期六

Happy b'day to Me :)

小時候,有一次有很多人一起吃晚飯,席間才知道是姑媽的生日
小小年紀的我忍不住問姑媽,為什麼你不告訴我是你生日呀?我可以送你生日禮物呢
姑媽笑了笑說: 人大了,自己的生日已經不重要,重要的是身邊有誰人跟你一起過
當年小小年紀的我當然不明白,但現在就真正明白當中意思


 以前覺得生日是很重要的,一定要去吃很好吃的東西,或者有些特別節目
我還記得幾年前的blog中寫過,我希望跟我慶生的人,每年都會跟我一起過
過去這幾年,有的朋友像過客般離開,有些新朋友認識了,可幸是有些朋友總是不離不棄的在我身邊
確實這幾年間的思想真的改變了不少,生日並不如以往般重要,能夠與家人,朋友一起健康平安快樂過每一天,其實已經是恩賜,值得感恩

.








 謝謝一個一點都不浪漫的人帶給我的驚喜,想不到你會懂得去買一個這麼漂亮的生日蛋糕,謝謝你的心思:)



到現在, 深切體會到當時姑媽的想法
事實是, 當人長大了, 有了不同的經歷和體會
自我中心亦會慢慢會變得愈來愈小

只願身邊所有愛人朋友都健康快樂地過

願我們都活在愛中,每天心存感恩地度過


好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 



20 則留言:

  1. 生日快樂K MAMA。蛋糕很漂亮!!

    回覆刪除
  2. happy birthday。

    個蛋糕真係好靚,而且應該好好味。

    回覆刪除
  3. Happy birthday~~
    個蛋糕好靚呀,咁睇little K papa唔似唔浪漫喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝cathy :)
      haha, 佢真係一d都唔浪漫架 :p

      刪除
  4. Happy birthday :)
    Tony Wong玫瑰花蛋糕呀,我一直都未有機會試到,係咪好好味呢?不過唔洗食都知sweet到爆啦,祝你繼續幸福快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝kathy :)
      係呀, 真係好好味, 好值得一試:)

      刪除
  5. happy birthday pretty mama :)

    回覆刪除
  6. 生日快樂呀K嗎,個cake好靚呢,仲搶鏡過你地:P

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com