2015年5月11日 星期一

27m - 小小善心之待用餐

上星期六晚, 我們去朋友家BBQ, 途經一間不起眼的小餐廳
本來都沒有留意到這間小店
但卻不經意的見到"待用餐"這三個字
原來就是之前報章報導過的善心餐廳



<味芳粉麵茶餐廳> 是一間普通小餐廳, 但老闆的善心帶動了其他人願意以不多的金錢去買下一餐飯讓有需要的人享用

以下是我在網上copy下來讓大家看看的
據了解,味芳在2013年遷往勝利道新舖時,邀請王喜作為剪綵嘉賓,而王喜受到外國「待用咖啡」啟發,要求味芳也推行待用餐,才免費為味芳剪綵。當時味芳老闆鍾偉豐馬上同意,並稱自己出身貧窮,王喜的建議可以幫助窮人,當然是義無反顧。「待用餐」是指有心客人光顧時可以預購價值40元的飯票,留待有需要的人免費享用該份午餐。

不需要很多的金錢, 卻可以令有需要的人真正的受惠
真的很有意義
這天我們經過了這間愛心餐廳, 同樣以小小的金錢買下飯餐, 希望令有需要的人受惠

金錢力量不算很大, 但善心卻可以無限大

願香港人一直廷續著互助互愛的精神

好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 尤其我地而家面對既社會係四分五裂, 有善心人做好事更值得好好支持~

      刪除
  2. 香港真的需要更多這些正能量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 而且我地更應該好好教育我地既下一代要有善良而且願意去幫助人既心:)

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 願我地既社會有更多有善既人願意無私咁去幫助有需要既人~

      刪除
  4. 呢D咁有意義嘅行動真係好值得支持

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 希望除左我地, 小朋友都會學懂以自己既能力去幫助有需要既人:)

      刪除
  5. 0岩0岩東張西望都有播, 我都想知0係邊, HA

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com