2014年12月19日 星期五

Little K @ Baby-mo


能夠看見自己寶貝在雜誌上出現真的感覺特別
是一個很好的回憶和記錄

這是2014 年5月號的Baby-mo



這是10月號的Baby-mo


這是11月號的Baby-mo

我們是平凡人
擁有這些回憶實在寶貴
每一個寶貝在父母心目中都尤如珍寶

待我老時
都可以用來好好回味我可愛的小寶貝 :)


謝謝 Baby-mo

好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com 


9 則留言:

  1. 哈,其實我一早見到了,Little K好上鏡呀,同媽咪一樣呢!

    回覆刪除
  2. 同意啊,好珍貴的回憶呀 ^^
    HIPP 個廣告有巨龍架,LITTLE K 同巨龍一齊上左雜誌呢,哈哈XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. heheh, 係呀, 我見係巨龍呀, 真係好開心可以同巨龍一齊上雜誌 :)

      刪除
  3. 係呀,好珍貴嘅回憶 ^^
    我連肚B學校校訊都有keep架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都係咩都keep, 我地都係寶貝既小fans, hahahha~

      刪除
  4. 真係好珍貴!還要上了三期!!!要好好珍藏!

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com