2014年10月12日 星期日

Little K 21 個月啦!!!

又一個月了
我的 Little K 已經 21個月啦!!!

自理能力方面
之前都一直有update Little K 的potty training 給大家知道


最近的她除了會示意我們去vv 外
開始會自己脫下褲仔之後自己打開potty 的蓋然後上廁所
poo poo 仍然是一時時會示意
不過都已經很好了
鼓掌鼓掌

再總結一下Little K 的成長
懂得自己穿上褲子
不過有時又會兩雙腳都穿進同一個褲管裏
之後就會向我們求救
哈哈

會自己刷牙, 吐水

會自己吃東西, 用杯飲水


語言能力方面
(藍色部份為新增)
人物類 : mama, daddy, grandma, grandpa, 舅父, 哥哥, 姐姐, 妹妹, Aunt bel, yan ee, 點點bb, 契媽, 峻峻哥哥
動作類: sit down, up, down, 食, 訓覺覺, walk, run, jump, clap, fly, 爬, 行, take off, hold tight, 拎住, 坐低, 放低, kick the ball
動物類: cat, duck, dog, monkey, bird, fish, rabbit, 棉羊, goat, sheep, butterfly, 海豚, elephant
食物類: apple, orange, corn, water, 豆豆, 湯, 包包,pear, banana, mooncake, biscuit, 紅蘿蔔, 菇菇, cheese cake
其他類: taxi, bus,  book, cheer, cup, thin, fat, 唔係呀, 係呀, shoes, 襪, 衫, 買野啦, chopsticks, mask, 眼鏡, moon, sun, potty, 整到呀, 著襪
身體類: hair, eyes, nose, teeth, head, chin, toe, tummy, tongue, belly button, finger
 感覺類: yummy, hot, 痛痛, 靚靚, 丫, 睇丫,痕痕, cold, 涷, 好靚呀, 好叻呀, pretty, beautiful, angry
卡通類: 巧虎, cheeky, bb, mickey mouse


Little K 由上個月開始懂得以句子和我們溝通後
最近又說了一句令我們聽到後都笑了的說話
就是

Mama is angry/ Daddy is angry

這句句子除了知道她懂得以句子表達自己之外
最重要的是她知道我在生氣
而為什麼我們會表現出生氣呢
就是Little K 有時候會在High chair 中把食具掉在地上
說了很多次都不聽
而知道我生氣後就會說: 放低
(因為我們說過不用的食具放低就可以, 不要掉在地上)

而當她知道我生氣時
很多時都會走過來跟我說: Kiss 之後吻我來表示她向我示好
另外如果做錯事
我們都會叫她say sorry
大部份時間她都會say sorry
有時候就不停哭拒絕認錯
如果遇著這些時候
我們都會狠心些要她知道自己錯為止
會不理會她哭
跟她說你這樣做不對
知不知道??


Little K是個很喜歡閱卷的小女孩
上班時我在cam 中看著她
很多時都會自己一個或是很姐姐一起看書
即使自己一個看書都可以看上一陣子
跟我小時候很似呢
希望她養成愛閱讀的習慣
因為從閱讀中可以看到和認識到很多東西

無論是去圖書館或是書局
都總愛坐在地上看書
如果不打擾到人的話
我都會由她慢慢看的
因為我自己都很想慢慢看


數字
可以數到one to ten 和 1-10
字母
英文字母懂得a - z 
顏色
Pink, Green, Red, Blue, Violet 
形狀
Star, Circle, Square, Heart


最近跟Little K 開始上教會
神奇的是她只見過修女及其他人祈禱兩次
回家後竟然都做著手勢唸唸有詞的祈禱
更說出因父, 及子, 萬子(這個絕對是錯的, 哈哈), 亞門
願你在天父的愛中健康快樂的成長
做個善良愛幫助別人的女孩子



好吧
分享完畢
下次再見
以下是我們fb 的page :)



 大家如想找我們
可去fb page pm或是Email聯絡我們
kongtsangtsang@gmail.com

12 則留言:

  1. 佢讀書個樣真係好認真呢 ^^

    回覆刪除
  2. little k 專注睇書個樣真係迷死人呀
    越大越靚女, 好有少女味
    21個月識咁多嘢, 好叻女呀, 媽媽你教導有方, 通常工人姐姐湊嗰啲都冇咁乖, 睇嚟你個姐姐好唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝ee :)
      工人姐姐好好架, 不過黎緊佢都要走啦, 換佢妹過黎, 希望佢妹都一樣對little k 咁好啦~

      刪除
  3. LITTLE K 真係好乖~~自己坐定定睇書~~~~
    搵日又約下你TEA丫~~:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀, 我地都好掛住你呀~
      到時我要帶定多d野俾little k 等佢可以俾我地慢慢傾~

      刪除
  4. LITTLE K,21個月大快樂呀 ^^
    就來2歲啊,會點慶祝呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝sammi ee:)
      2歲應該唔搞party, 可能自己一家人慶祝:)

      刪除
  5. 好叻呀!真係好叻又靚嘅女孩

    回覆刪除
  6. 每次見倒你, 又會覺得你長大了多一點點, 契MA 又老了一點點.. HA~~

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com