2014年10月14日 星期二

20m - Little K 去Studio 影學生相


自上次心血來潮想替Little K 拍張正式的學生相時
才知道預約都要一段時間後
就即時預約了
預約都等了差不多2個月才有位 




哈哈
拍這張正式的學生相純粹是因為Little K mama 自己想替Little K 留個記念
覺得自己小時候沒有這樣正式的學生相
便想她可以有一張

大家是否很小見到放頭髮下來的Little K 呢
原來她的頭髮已經很長了
因為我還沒有帶她出去剪頭髮
助手姐姐替她用水濕了髮腳
看起來整齊很多

其實我收到相時很多學校都已經截止報名
換言之我都是用快圖美那張相來報名的
兩張我都喜歡
因為兩張都是我的小寶貝來的

快圖美那張比較斯文
而Studio 這張則比較開心
哈哈

希望在最近的難過日子裏
看到這張相會令大家(及我自己)都能快樂一點 :)

好吧
分享完畢
下次再見
大家like 了我們fb 的page沒有
給我們一個like吧
我們會常常在那裏update的



 大家如想找我們
可去fb page pm 我們呢

22 則留言:

  1. 呢張學生相好惦呀...little k笑得好開心~

    回覆刪除
  2. 影得好好呀! 靚女點影都靚~

    回覆刪除
  3. 影得好好呀,好靚女!可唔可以話我知係邊間影呀?thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾莉絲, 我地係Verano Image Studio 盛夏影像工作室度影架, 你可以去FB度搵下:)

      刪除
  4. 好靚呀,真係好小見 little k 放頭髮,原來已經咁長了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為其實佢未剪過後面D頭髮, 所以好碎, 放落黎好似好亂咁, 所以就成日紥起佢~

      刪除
  5. Little k好靚女,頭髮又長!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係可能佢頭髮長, 所以睇落好大個, hahahh~

      刪除
  6. 好可愛呀~ 溶咗ee 個心喇

    回覆刪除
  7. 遲D 介紹我去影丫... 峻峻報小學0個時.. HA

    回覆刪除

Welcome to Little K's big world
contact us: kongtsangtsang@gmail.com